اخبار داغ

امام جمعه سرخنکلاته؛

کسانی که در فتنه 88 سکوت اختیار کرده بودند، قطعاً در دفاع از انقلاب و ولایت صادق نیستند

کسانی که در فتنه 88 سکوت اختیار کرده بودند، قطعاً در دفاع از انقلاب و ولایت صادق نیستند
امام جمعه سرخنکلاته گفت: کسانی که در فتنه 88 سکوت اختیار کرده بودند و با سکوت خود فتنه را تایید کرده بودند قطعاً در دفاع از انقلاب و ولایت صادق نیستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از طوبی گلستان؛ حجةالاسلام والمسلمین محمد بابا محمدی امام جمعه شهرستان سرخنکلاته با توجه به فرا رسیدن ایام الله 9 دی در میزگرد تخصصی بررسی فتنه 88 اظهار کرد: بحث فتنه 88 یکی از موضوعاتی است که باید در اذهان عمومی تبعیین شود و یاد آن حماسه بزرگ را باید همه ساله گرامی بداریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طوبی گلستان,

حجةالاسلام بابا محمدی بیان کرد: هر چه زمان این فتنه بیشتر می گذرد ابعاد و روشنگری تازه ای برای ما ایجاد می شود و مشخص می شود دشمنان ما چطور دندان طمع برای از بین بردن انقلاب و نظام تیز کرده بودند.

,

وی با ابراز خرسندی از حضور مردم در این حماسه عظیم تصریح کرد: حضور مردم با بصیرت رهبری شان توطئه دشمنان را چنان خنثی کرده اند که این جریان فتنه به طور کل و یک دفعه خنثی شد.

,

امام جمعه سرخنکلاته با اشاره به معنای فتنه افزود: فتنه در مبانی اسلامی کاربردهای فراوانی دارد، یکی از کاربرد و معانی آن وسیله آزمایشی است که برای امتحان افراد آزمایش میشود.

,

این مقام مسئول با اشاره به این مطلب که در قرآن کریم حدود 20مورد از فتنه آمده است متذکر شد: در یکی از بزرگترین معنایی که میتوانیم برای فتنه متصور بشویم زمانی است که حق و باطل قابل شناسایی نیستند و با هم مخلوط شده باشند.

,

بابا محمدی با توجه به فرمایشات امام علی (ع) در خصوص موضع ما در فتنه افزود: امام علی (ع) در مورد موضع ما در خصوص زمان فتنه می فرماید زمان فتنه مثل شتر 4 ساله باشید تا نه از شما شیر بگیرند و نه از شما برای حمل بار استفاده کنند.

,

وی افزود: این سکوت در زمان فتنه و مانند شتر عمل کردن زمانی دارد، نه اینکه وقتی سکوت ما در مقابل فتنه از فتنه گران حمایت کند جایی برای سکوت باقی نمی ماند و موضع خود را در این خصوص اعلام کنیم و راه درست را به مردم نشان بدهیم.

,

امام جمعه سرخنکلاته در خصوص افرادی که در زمان فتنه 88 ساکت بودند هم سخن به میان آورد و خاطر نشان کرد: کسانی که در فتنه 88 سکوت اختیار کرده بودند و از مواضع انقلاب دفاع نکرده بودند قطعاً در دفاع از انقلاب و ولایت صادق نیستند.

,

بابا محمدی همچین در پایان با اشاره به اینکه کشور ما امتحان های سخت خودش را در زمانهای مختلف فتنه پس داده است گفت: در کشور های ما فتنه های زیادی انجام شد، ازجمله هشت سال دفاع مقدس که توسط حضرت امام دفع شد و قائله 14 اسفند هم یک فتنه دیگری بود که با درایت رهبری خنثی شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه