اخبار داغ

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش اموزان اردبیل:

حماسه 9 دی روز اعلام تبعیت به اصل ولایت‌فقیه است

حماسه 9 دی روز اعلام تبعیت به اصل ولایت‌فقیه است
مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش اموزان اردبیل حماسه 9 دی را روز اعلام تبعیت و وفاداری به اصل ولایت‌فقیه و برائت از منافقان و دین‌ستیزان عنوان کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، محسن امینی مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش اموزان اردبیل حماسه 9 دی را روز اعلام تبعیت و وفاداری به اصل ولایت‌فقیه و برائت از منافقان و دین‌ستیزان عنوان کرد و گفت: حماسه 9 دی، به معنای دفاع راستین از میراث گرانسنگ امام راحل و پاسداری از حریم عاشورایی ولایت و نیز پاسداشت از خون‌های شهدای 8 سال دفاع مقدس است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی با بیان اینکه فتنه 88، از حوادث تلخ و در عین حال آموزنده و فراموش‌ناشدنی در تاریخ کشور ما محسوب می شود گفت: قطعا تبیین ابعاد پیچیده این جریان، می تواند کشور را از گزند توطئه‌های دشمنان در آینده نجات داده و پیش‌روندگی انقلاب را تضمین کند.

,

امینی حماسه 9 دی را میدان آزمایشی برای تشخیص سره از ناسره عنوان کرد و افزود:مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در 9 دی هم همانند دوران انقلاب و دفاع مقدس، توانستند سربلند از امتحان بیرون بیایند.

,

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در پایان با بیان اینکه کشور در مقطع حساس تاریخی خود قرار دارد گفت: امروز دشمنان قسم خورده ایران، تمام قد در برابر انقلاب و نظام ایستاده اند و در تلاش هستند که جلوی نفوذ و اقتدار ایران اسلامی را بگیرند لذا باید همه هوشیار و آگاه باشیم و با سلاح اتحاد و ولایت در مقابل تمام فتنه ها، ایستادگی کنیم.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه