اخبار داغ

امام جمعه شهرستان جلفا:

نجومی بگیران باید به عنوان مفسدان فی الارض محاکمه شوند

نجومی بگیران باید به عنوان مفسدان فی الارض محاکمه شوند
حجت الاسلام انتظاری بیان کرد: حقوق های نجومی در داخل کشور هم فتنه است، و خیانتی و جرمی بزرگتر این نمیتوان یافت و بنده معتقدم نجومی بگیران باید به عنوان مفسدان فی الارض اقتصادی محاکمه شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جلفانیوز، امام جمعه شهرستان جلفا در خطبه های این هفته نماز جمعه با بیان اینکه نه دی حماسه ای بود که زبان از بیان عظمت آن کوتاه است، اظهار کرد: تحلیلی سیاسی و بصیرت بالای مردم بود که در نه دی استکبار جهانی و فتنه گران داخلی را نا امید کرده و حماسه خودجوشی به این عظمتی آفرید.
حجت الاسلام و المسلمین علی انتظاری گفت: امروز استفاده از لفظ فتنه با مزاج عده ای ناسازگاری داشته و وقتی این لفظ را میشنوند گویی ناراحت میشوند اما باید بدانند که تا وقتی فتنه گری در جامعه تبیین نشده و فتنه گران در کشور پست و مقام میگیرند باید درباره ابعاد فتنه روشنگری کرد.
وی با اشاره به اینکه فتنه باید تبیین شود، افزود: همین چند روز پیش چند تن از ضدانقلابیون و فعالان فتنه های 78و 88 در نامه ای به ترامپ خواستار تشدید تحریم ها و پاره کردن برجام شدند.
حجت الاسلام انتظاری تصریح کرد: این افراد همان کسانی بودند که در 88 ادعای تقلب در انتخابات را داشته و از فتنه گران اصلی بودند اما امروز میبینیم کینه و بغض خود علیه حکومت اسلامی و ایران را آشکار کردند.
خطیب جمعه جلفا در بخش دیگر سخنان خود بیان کرد: حقوق های نجومی در داخل کشور هم فتنه است، خیانت و جرمی بزرگتر از این نمیتوان یافت و بنده معتقدم نجومی بگیران باید به عنوان مفسدان فی الارض اقتصادی محاکمه شوند.
وی ادامه داد: وقتی از تخلفات داخلی حرفی به میان آورده می شود دهان ها را با شعار اتحاد و همدلی میبندنددر پاسخ باید گفت: با دزدان و خائنین به بیت المال چه اتحاد و همدلی داریم؟!
انتطاری با بیان اینکه باید جلوی همه خیانت ها گرفته شود اظهار کرد: نجومی بگیران نه دست پاک و نه ذخایر انقلاب می باشند، بلکه این افراد دشمنان اصلی انقلاب هستند و استفاده از عنوان ذخیره برای آنان مایه شرمساری است.
امام جمعه شهرستان جلفا در پایان یادآور شد: با مفسدان و خائنین به انقلاب و نظام باید برخورد قاطعانه ای شده و آن ها را به زباله دان تاریخ فرستاد چرا که تنها راه اعتماد سلب شده از مردم برخورد با مفسدان می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جلفانیوز,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه