اخبار داغ

امام جمعه شبستر:

فتنه گران در بین ملت ایران جایی ندارند/راه نفوذ فتنه گران را با بیداری و بصیرت ببندیم

فتنه گران در بین ملت ایران جایی ندارند/راه نفوذ فتنه گران را با بیداری و بصیرت ببندیم
امام جمعه شبستر گفت:در حالی که خود آمریکا می گوید ایران در برجام به نتیجه نرسیده چرا در داخل می گویند ما از برجام نتیجه گرفته ایم و در این مسیر همه باید اتحاد داشته باشند و راه نجات این ملت اقتصاد مقاومتی و تبعیت از دستورات رهبری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  شبسترنیوز،حجت الاسلام محمدزاده در خطبه های نماز جمعه این هفته شبستر با تاکید بر اهمیت نماز نماز گفت:نماز ستون دین است و کسی که نماز می گذارد دیگر نباید فتنه گری ،دزدی ،رباخوراری نماید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبسترنیوز,

امام جمعه شبستر با اشاره به بزرگذاشت حماسه نه دی اظهارکرد:دشمن و فتنه گران در فتنه ۸۸ می خواستند  زحمات خون شهدا و ملت انقلابی را نادیده بگیرند و در این راستا زمینه را فراهم کرده و با اندیشه پوچ خود می خواستند حکومت آمریکایی را در ایران برپا کنند.

,

وی ادامه داد:دشمن فکر می کرد که چون انقلاب از عاشورای حسینی برپا شده پس می تواند در عاشورا انقلاب را از بین ببرد در حالی که کورخوانده اند و چرا که نمی توان انقلاب اسلامی را که برخاسته از خیمه امام حسین(ع)  است ،از بین برد ، و ملت با بیداری خود اجازه نخواهند داد که این خیمه انقلاب بسوزد.

,

محمدزاده در بخش دیگر سخنان خود با تاکید بر مشخص شدن موضع مسلمانان تصریح کرد:کسانی که خود را مسلمان می دانند باید وضعیت خودشان را مشخص کنند که آیا در صف یزید و یا در صف اهل بیت ،امام حسین(ع) و ولایت فقیه هستند.

,

وی اضافه کرد:مردم برای انقلاب اسلامی زحمت کشیده اند و با بصیرت این ملت بود که فتنه گران برای همیشه به زباله دان تاریخ سپرده شدند  و پیامبراکرم(ص)،حامیان ولایت فقیه و کسانی که از اسلام دفاع می کنند را  با خیر یاد خواهند کرد .
امام جمعه شبستر با اشاره به انتخابات پیش رو عنوان کرد:در انتخابات باید به کسانی رای داده شود که موضع های خود نسبت به خط رهبری و فتنه را اعلامم کرده اند و در شان جایگاه مورد نظر هستند.

,
,

وی با اشاره به ارسال نامه سی نفر از ضد انقلاب ها به رئیس جمهور جدید آمریکا و درخواست اعمال تحریم های بیشتر بر علیه نظام جمهوری اسلامیاظهار داشت:اینان به ملت خیانت می کنند و مرگ بر این چنین افرادی باد و این افراد باید بدانند که جایی برای فتنه گران در این ملت نبوده و نخواهد بود.

,

محمدزاده با اشاره به موضوع برجام و اینکه می گویند ما با اجازه رهبری پیش رفتیم تصریح کرد:چرا اکنون دروغ گفته و بر گردن رهبری می اندازند مگر رهبری نگفتند که من بر این مذاکرات خوشبین نیستم.

,

وی افزود:در حالی که خود آمریکا می گوید ایران در برجام به نتیجه نرسیده چرا در داخل می گویند ما از برجام نتیجه گرفته ایم و در این مسیر همه باید اتحاد داشته باشند و راه نجات این ملت اقتصاد مقاومتی و تبعیت از دستورات رهبری است.

,

خطیب جمعه شبستر در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به سالروز شهادت شیخ نمر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای شهرستان شبستر خاطرنشان کرد:باید نگذاریم خون شهدا پایمال شود و با بیداری و بصیرت راه نفوذ فتنه گران را ببندیم.

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه