اخبار داغ

نائب رئیس شورای شهر آبیک از عدم برگزاری برنامه متمرکز در 9 دی گلایه کرد

نائب رئیس شورای شهر آبیک از عدم برگزاری برنامه متمرکز در 9 دی گلایه کرد
این عضو شورای شهر اضافه کرد: ولی با همه این برنامه‌ها جای خالی یک برنامه شهرستانی با تجمع عظیم مردمی در روز ۹ دی کاملا احساس ‌می‌شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالله ملک‌پور نائب رئیس شورای شهر آبیک در گفت وگو با نگاه آبیک؛ از عدم برگزاری یک برنامه منسجم شهرستانی ویژه ۹ دی گلایه کرد و گفت: با وجود برنامه‌هایی که توسط سپاه و آموزش و پرورش برگزار شد، جای خالی یک برنامه شهرستانی با تجمع عظیم مردمی در روز ۹ دی کاملا احساس ‌می‌شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نگاه آبیک,

وی افزود: در خلق حماسه تاریخی ۹ دی که در واقع نمایان ساختن ظرفیت انقلاب اسلامی با اتکای به اراده مردم و جایگاه الهی ولی فقیه بود می‌شود از زاوایای گوناگونی مورد بررسی قرار داد.

,

ملک‌پور تصریح کرد: نکته‌ای که امروزه باید به آن دقت کنیم آن هست که برخی از سیاسیون کشور در اشارات خود به حماسه ۹ دی و تعریف از حضور مردم و پیمان با ولایت صحبتی از فتنه و فتنه گران نمی‌کنند و این حق مطلب این حماسه عظیم رو ادا نمی‌کند. مگر می‌شود در تعاریف خود از مسئله فتنه به را حتی گذشت.

,

این عضو شورای شهر خاطرنشان کرد: همان گونه که مقام معظم رهبری فرموده‌اند مسئله فتنه و فتنه گران از خطوط قرمز نظام هستند و قطعا این امر در ذهن همه مردم و برگ برگ تاریخ این نظام خواهد ماند و هر شخصی در هر جایگاهی بخواهد تزلزلی در این خطوط انجام دهد قطعا با واکنش انقلابی مردم مواجهه خواهد شد.

,

نائب رئیس شورای شهر تأکید داشت: البته اعتقاد دارم برای تبین فتنه باید نگاهی به انتخابات سال ۸۸ داشته باشیم. انتخاباتی که با حضور عظیم مردمی صحنه‌ای زیبا از قدرت و اراده مردم در بالا بردن توان نظام جمهوری اسلامی ایران در صحنه‌های بین المللی ترسیم کرد.

,

وی افزود: این همان چیزی بود که دشمنان داخلی و خارجی ما را در حمله به پایه‌ها و ارکان نظام بیشتر ترغیب می‌کرد؛ چرا که حماسه ۹ دی پاسخی کوبنده و قاطع در برابر فتنه گران بود.

,

ملک‌پور ادامه داد: در شهرستان آبیک برنامه‌های متعددی در گرامیداشت این حماسه توسط سپاه، آموزش و پرورش و سایر دستگاه‌ها برگزار شد چرا که ما نباید بگذاریم این برگ زرین و پدیده الهی از حافظه ملت پاک شود.

,

این عضو شورای شهر اضافه کرد: ولی با همه این برنامه‌ها جای خالی یک برنامه شهرستانی با تجمع عظیم مردمی در روز ۹ دی کاملا احساس ‌می‌شد.

,

وی متذکر شد: وضعیتی که سران فتنه در حال حاضر دارند قطعا رافت و عطوفت اسلامی شامل حالشان شده است؛ زیرا در غیر این صورت شروع مجازات آنها و اقداماتی که علیه امنیت ملی و نظام اسلامی داشته‌اند قطعا از حصر خانگی سخت تر خواهد بود.

,

ملک‌پور در پایان عنوان کرد: هدف فتنه گران و آشوب طلبان براندازی نظام و ایجاد شکاف بین مردم و رهبری بود و اقدامات چندین ماه آنها خسارات و آثار منفی زیادی برجای گذاشتند که می‌توان به برهم زدن آرامش و امنیت جامعه که محصول خون پاک شهیدان بود اشاره کرد.

,

انتهای خبر/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه