اخبار داغ

با تلاش کارآگاهان پلیس سیستان و بلوچستان؛

قاتل معلم ایرانشهری دستگیر شد

قاتل معلم ایرانشهری دستگیر شد
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری قاتل معلم ایرانشهری در کمتر از 72 ساعت خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار حسین رحیمی در گفت و گو با عصرهامون با اعلام این خبر اظهار داشت: با تلاش کارآگاهان پلیس، قاتل مسلح معلم ایرانشهری در کمتر از 72 ساعت ، در عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,

وی ادامه داد: کاراگاهان پلیس آگاهی ایرانشهر پس از بررسی موضوع، سر نخ هایی از انگیزه های تلافی جویانه در وقوع این قتل به دست آوردند و پس از پایش های مداوم و شبانه روزی، کارآگاهان پلیس، سر نخ هایی از دخالت یک شرور سابقه دار در این قتل پیدا کردند و بامداد امروز پس از شناسایی محل اختفای این قاتل فراری در حاشیه شهر ایرانشهر ، وی را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه فرد دستگیر شده دارای سابقه شرارت داشته و تحت تعقیب مراجع قضایی نیز می باشد، تصریح کرد: متهم دستگیر شده در تحقیقات تخصصی کاراگاهان پلیس، به انجام این قتل با همکاری یک نفر دیگر اعتراف و هدف از انجام این قتل را دخالت این معلم در قتل یکی از بستگانشان در سال گذشته عنوان کرد.

,
,

سردار رحیمی خاطر نشان کرد: تلاش گسترده پلیس برای دستگیری همدست وی همچنان ادامه دارد.
قابل ذکر است 7 دی ماه حوالی ساعت 2 دادکریم آهورانی آموزگار دبستان میلاد چاه جمال ایرانشهر توسط افراد مسلح ناشناس در منزلش به دلیل اختلافات طایفه ای  به قتل رسید.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه