اخبار داغ

مدیرکل محیط زیست استان خوزستان در مسجدسلیمان:

شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان می تواند الگوی سایر شرکت های نفتی در حفاظت از محیط زیست باشد

شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان می تواند الگوی سایر شرکت های نفتی در حفاظت از محیط زیست باشد
جلسه و نشست مشترک میان مدیر کل حفاظت محیط زیست استان خوزستان و مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان صبح امروز برگزار شد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آسماری:طی این جلسه که در دفتر مدیرعامل نفت و گاز مسجدسلیمان و با حضور مدیران و کارشناسان دو طرف برگزار گردید راه ها و مواردی که منتهی به افزایش سطح تعاملات صنعت نفت با محیط زیست در حوزه وسیع عملیاتی این شرکت می گردد مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آسماری,
 
,
در ابتدای جلسه مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان طی سخنانی گفت : مجموعه این شرکت همواره با نگاهی حساس به مقوله محیط زیست می نگرد و حفاظت از این میراث گرانبها را جزو یکی از الزامات خود می داند .
,
 
,
مهندس قباد ناصری افزود : همچنین نگاه و رویکرد ما به اداراتی همچون منابع طبیعی و حفاظت محیط زیست نه بعنوان تقابل و مانع بلکه بعنوان یک بازوی توانمند و مشاوری امین می باشد از این روی اعتقاد دارم هزینه هایی که در این حوزه انجام می شود یک سرمایه و داشته ارزشمند برای صنعت نفت است .
,
 
,
وی در پایان از آمادگی این شرکت برای برگزاری همایشی بمنظور  گرامی داشت روز هوای پاک با حضور مسئولان و مدیران ارشد محلی و استانی خبر داد و گفت : با برنامه ریزی های بعمل آمده روز هوای پاک همایشی با میزبانی این شرکت و حضور مدیران و کارشناسان مربوطه برگزار می گردد .
,
 
,
 مدیرکل محیط زیست استان خوزستان هم در این جلسه طی سخنانی از توجهات مجموعه شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان به حوزه محیط زیست تجلیل کرد و تعریف پروژه های مختلفی همچون خریداری و توزیع سالیانه هزاران اصله نهال– برنامه ریزی و تلاش در جهت حذف سوزاندن گازهای همراه را از نشانه های علاقمندی و توجهات این شرکت به محیط زیست  دانست .
,
 
,
احمدرضا لاهیجان زاده با اشاره به دغدغه های آن اداره کل از لحاظ آلودگی های نفتی  گفت : نشت ناشی از شکستگی های احتمالی خطوط لوله و آلودگی های ناشی از تأسیسات سرچاهی از جمله نگرانی های ما بابت آلودگی محیط زیست می باشد .
,
 
,
وی ادامه داد : شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان علیرغم فعالیت در یک گستره وسیع جغرافیایی و پراکندگی تأسیساتش و بعد مسافت واحدهای عملیاتی ضمن اینکه مقدار آلودگی هایش بسیار کم و سطحی است تعامل و همکاری شایسته ای با محیط زیست در صورت وقوع حوادث دارد .
,
 
,
وی افزود : این شرکت بخوبی می تواند الگویی ارزنده برای سایر شرکت های نفتی باشد و توصیه بنده این است که دیگر شرکت ها از وضعیت و فعالیت شما برای ارتقای سطح حفاظت و صیانت از محیط زیست الگو برداری نمایند . 
,
 
,
, ,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه