اخبار داغ

فرماندار کوثر تاکید کرد؛

لزوم خدمت جهادی مسئولان به مردم

لزوم خدمت جهادی مسئولان به مردم
فرماندار کوثر گفت: عده ای در قالب گروه های سیاسی و به منظور بستر سازی های انتخاباتی، سیاه نمایی و تخریب دولت و تضعیف روحیه مردم را به یک روشی مذموم تبدیل کرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کوثرخبر، علیرضا علیپور در جلسه بررسی مشکلات شهرستان کوثر با بیان اینکه برای مسئولان بهترین نتیجه رضایت مردم است اظهار کرد: ؛ مردم بزرگترین پشتوانه نظام است و خدمت بی منت به آنها و جلب مشارکت و اعتماد مردمی نسبت به حاکمیت و دولت باید مد نظر همه مسئولین باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کوثرخبر,

 

,

وی اقدام های اساسی دولت تدبیر و امید در راستای رفع مشکلات و ایجاد رفاه عمومی را مطلوب و شایسته تقدیر دانست و اضافه کرد: عده ای در قالب گروه های سیاسی و به منظور بستر سازی های انتخاباتی، سیاه نمایی و تخریب دولت و تضعیف روحیه مردم را به یک روشی مذموم تبدیل کرده اند.

,

 

,

فرماندار کوثر در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم خدمت جهادی مسئولان به مردم تاکید کرد و اظهار کرد: هر یک از دستگاه های اجرایی با تعامل و برنامه ریزی منسجم باید گام های موثری در جهت اعتلای جامعه بردارند.

,

 

,

علیپور لزوم تلاش مدیران برای انجام وظایف سازمانی، تکریم ارباب رجوع، پاسخگویی به مطالبات مردم و دولت، هماهنگی با مجموعه فرمانداری و بخشداری ها و عملیاتی کردن شعارها و برنامه های دولت را از جمله موارد ارزیابی مدیران دانست و گفت: ارائه گزارش عملکرد مدیران به رسانه ها برای اطلاع رسانی به افکار عمومی از موضوعات مهمی است که باید در حوزه کاری خود مورد توجه قرار دهند.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه