اخبار داغ

برای نخستین بار در کهگیلویه و بویراحمد/

جمهوریت در جمعه بازار (2) / معمای انتخابات بویراحمد + (دانلود)

جمهوریت در جمعه بازار (2) / معمای انتخابات بویراحمد + (دانلود)
مستند سیاسی "جمهوریت در جمعه بازار" با هدف آسیب‌شناسی انتخابات در استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر انتخابات دهم مجلس شورای اسلامی تولید شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس مستند سیاسی "جمهوریت در جمعه بازار" با هدف آسیب‌شناسی انتخابات در استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر انتخابات دهم مجلس شورای اسلامی تولید شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

این مستند ۶۵ دقیقه‌ای به کارگردانی سحر دانشور و حمیده هدایتخواه تولید شده است که به بررسی محورهایی همچون طایفه گرایی، فقر فرهنگی و اجتماعی و خرید و فروش رای در انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد می‌پردازد.

,

رمزگشایی از اعتراضات مردم بویراحمد پس از اعلام نتایج انتخابات و بررسی ابعاد این اعتراضات در مقایسه با فتنه ۸۸ محور دیگر این فیلم است.

,

این فیلم یک راوی دارد، و فیلمبرداری این مستند قبل از برگزاری دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز و با اعلام نتایج انتخابات در یاسوج پایان یافته است.

,

در این فیلم مستند از برخی نامزدهای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان بویراحمد،کسانی که رای خرید و فروش می کردند، اعضای ناظر شورای نگهبان و افرادی که به نوعی در جریان انتخابات مسئولیتی برعهده داشتند مصاحبه گرفته شده است. 

,

این فیلم مستند در بخش فتنه ۸۸ هفتمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار شرکت داده شدو به همراه مستند «من سیلاب و کلوار هستم» با موضوع حقوق های نجومی از سید مسعود پرهیزگاری موفق به راه یابی به مرحله مسابقه این جشنواره شدند.

,

تیزر شماره ( 2) فیلم مستند " جمهوریت در جمعه بازار" را در زیر مشاهده کنید+ (دانلود)

, ,

Flash version 10,1 or greater is required

, Flash version 10,1 or greater is required,

You have no flash plugin installed

, You have no flash plugin installed,

Click here to download latest version

, Click here to download latest version, , downloadدانلود, download,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه