اخبار داغ

نگاه مستند ساز کهگیلویه و بویراحمدی؛

حقوق های نجومی سید صفدر حسینی و عمق محرومیت در روستای اجدادی اش+ تصاویر

حقوق های نجومی سید صفدر حسینی و عمق محرومیت در روستای اجدادی اش+ تصاویر
کارگردان مستند من سیلاب کلوار هستم گفت: این مستند درباره حقوق های نجومی و نگاه اجمالی به وضعیت روستای اجدادی صفدر حسینی پرداخته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چهارفصل، سید مسعود پرهیزگار کارگردان مستند من سیلاب کلوار هستم با اشاره به اینکه موضوع این مستند درباره حقوق های نجومی و نجومی بگیران در قیاس با محرومان جامعه است، گفت: در این مستند همچنین به وضعیت روستای اجدادی صفدر حسینی پرداخته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهارفصل,

 

,

, ,

وی گفت: اولین بار است که در جشنواره عمار شرکت می کنم؛ جشنواره ای که در جاهای مختلف دنیا از جمله اروپا و آمریکا و استرالیا محصولاتش در بین مردم اکران می شود و هر سال بر تعداد مخاطبان و شرکت کنندگان در آن افزوده می شود،  مشخص است که چه سطحی دارد.

,

پرهیزگار با اشاره به این موضوع که عمار در هفت سال کاری انجام داد که خیلی از جشنواره های چند ده ساله نتوانستند انجام بدهند گفت: هم از نظر میزان مخاطبین و جامعیت و کثرت مخاطبین جشنواره و هم رشد شرکت کنند گان نسبت به سالهای گذشته پیشرفت قابل توجهی داشته است.

,

وی گفت: عمار جشنواره ای است با هدف و موضوع مشخص که یک حسن برای جشنواره است و جشنواره های معتبر دنیا معمولا چنین ویژگی دارند.

,

این هنرمند هم استانی افزود: اکران کننده فیلم های عمار در سال های گذشته بوده ام و از این طریق با این جشنواره آشنا شدم و علاقه مند به سینما هستم و خبر های حوزه هنر و سینما را مرتب رصد می کنم به همین دلیل با جشنواره های مختلف کشور آشنایی کلی دارم.

,

 

,

, ,

پرهیزگار با بیان اینکه عمار اولین جشنواره ای است که در آن شرکت کرده ام گفت: مستند دیگری همزمان با این مستند تولید کرده ام با عنوان "چند روایت از یک قصه" در 40 دقیقه که روایتگر قصه مشترک مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در روستاهای مختلف آن است.

,

پزهیزگار با اشاره به موضوع فیلم یتیم خانه ایران گفت: فیلمی است که در آن درس ضد استکباری را به مردم یاد آوری می کند و نشانه ای بزرگ از جنایت و خیانت استکبار و جبهه غرب علیه مردم یک کشور را به تصویر می کشد.

,

وی با بیان اینکه این فیلم از آثار شاخص سینمای ایران و حتی جهان است که در گونه تاریخی به هولوکلاستی توسط غربی ها اشاره می کند گفت: طبیعی است که هر کسی خلاف جریان پر زرق و برق ولی تو خالی استکبار و غرب حرکت کند، بی مایه ها و وابسته هایی هستند که برای اثبات پوچی خود جلو این حرکت و این جریان ها را بگیرند.

,

پرهیزگاری گفت: دلیلی نمی بینم که جلو این فیلم گرفته شود جز خود باختگی و خود فروختگی و وطن فروشی عوامل این کار، وگرنه فیلمی که در چند دهه قبل از انقلاب و فارغ از جناح های سیاسی امروز و گروه های منفعتی این دوران ساخته و تعریف شد، چه دلیلی دارد که با آن مخالفت کنند؟

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه