اخبار داغ

مسئولانی که در کنار مردم نیستند/نمایندگان و فرمانداران غایب در مراسم "9 دی" را بشناسید

مسئولانی که در کنار مردم نیستند/نمایندگان و فرمانداران غایب در مراسم "9 دی" را بشناسید
از تمامی نمایندگان و فرماندارانی که با دلایل شخصی و یا اداری مورد ادعا در مراسمات نهم دی شرکت نکردند از همین رسانه می خواهیم و مطالبه می کنیم که دلایل این رفتار خود را برای تنویر افکار عمومی شرح داده و اعلام کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز، نهم دی روز حماسه و بصیرت و روز برچیده شدن بساط فتنه و روز تشخیص سره از ناسره است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

در این روز بود که دسیسه های خائنانه فتنه گران ملعون  خنثی و به زباله دان تاریخ فرستاده شد تا  درس عبرتی باشد برای همه آن کسانی که نیات شر در ذهن مریض و خائن خود می پرورانند.

,

این روز معیار و ملاک تشخیص جریانات انقلابی و غیرانقلابی از یکدیگر بدون توجه به احزاب اصلاح طلب و اصولگرایی بود تا بر همگان ثابت شود که جاهلان و خائنان کشور چه کسانی هستند و چه کسانی با جیره خواری از غرب مزدور و غلام حلقه به گوش آنها شده و سعی در اخلال در روند اجرایی کشور و پیشرفت و موفقیت های نظام اسلامی دارند.

,

مردم بصیر و همیشه در صحنه ایران اسلامی در 9 دی ماه 88 برای دفاع از انقلاب اسلامی وارد میدان شدند و با فریادی رسا و بلند حمایت خود را از جمهوریت نظام اسلامی و آرمان های انقلاب اسلامی اعلام کردند. اما چه شده عده ای در همان موقع سکوت کردند و خفه خون گرفتند تا دل دوستداران انقلاب را خون کنند و زخمی کاری بر دلهای محبین اهل بیت(ع) و پیروان خط رهبری بنشانند.

,

اما گذشت زمان نشان داد که مردم در چه سمتی هستند و چه می خواهند و مطالبه آنان از مسئولان چیست؟ از این رو همواره و در همه حال فتنه گری و فتنه گران محکوم و خواستار مجازات سران فتنه گران شده اند و از سویی در تمامی مراسم هایی که با عنوان نهم دی برگزار می شود با شور و شوق بسیاری شرکت می کنند تا پایبندی خود را به ولایت فقیه و انقلاب اسلامی نشان دهند و بگویند تا، سیدعلی پیروانی دارد که تا پای جان بر راه درست و الهی وی می ایستند و لازم باشد خون خود را نیز نثار ولایت و انقلاب می کنند.

,

فارغ از این موضوع مراسم امسال 9 دی در شهرستانهای مختلف آذربایجان غربی به طور بی سابقه ای با حضور پرشور و پرشمار مردم بصیر و انقلابی از همه طیف ها و جریان ها برگزار شد تا این حضور مشت محکمی بر دهان یاوه گویان باشد اما چه شد برخی از مسئولان در نهایت تأسف در مراسمات نهم دی شرکت نکردند.

,

آیا این موضوع به معنای پشت کردن به مردم و پیروی از جریانات خاص نیست؟ چه دلیلی دارد در مراسمی که با حضور چندین و چند هزارنفری مردم برگزار می شود فرماندار و یا نماینده یک شهر حضور نیابد؟ مگر وی نماینده و یا فرماندار همان مردمی نیست که در آن مکان حضور یافته اند؟

,

از تمامی نمایندگان و فرماندارانی که با دلایل شخصی و یا اداری مورد ادعا در مراسمات نهم دی شرکت نکردند از همین رسانه می خواهیم و مطالبه می کنیم که دلایل این رفتار خود را برای تنویر افکار عمومی شرح داده و اعلام کنند تا از رسانه ها و مردم ابهام زدایی شود.

,

نمایندگانی که در مراسم های مختلف 9 دی در شهرستان ها شرکت کردند:

,

ارومیه: نادر قاضی پور، سید هادی بهادری، روح الله حضرت پور
ماکو، پلدشت، شوط و چالدران: عین الله شریفپور

,
,

نمایندگانی که در مراسم 9 دی شهرهای خود شرکت نکردند:

,

نقده و اشنویه: عبدالکریم حسین زاده
پیرانشهر و سردشت: رسول خضری
بوکان: محمد قسیم عثمانی
مهاباد: جلال محمودزاده
میاندوآب، شاهین دژ و تکاب: جهانبخش محبی نیا، همایون هاشمی
سلماس: شهروز برزگر کلشانی
خوی و چایپاره: سیدتقی کبیری

,
,
,
,
,
,
,

فرماندارانی که در مراسم های مختلف 9 دی در شهرستان ها شرکت کردند:

,

میاندوآب: ناصر امیری
شاهین دژ: حسین عباسی
سلماس: مسعود حاجی علیلو
ماکو: شاهین علیزاده
نقده: مرتضی فرامرزی
اشنویه: اسعد خضری
پیرانشهر: اردوان نوسودی

,
,
,
,
,
,
,

فرماندارانی که در مراسم 9 دی شهرهای خود شرکت نکردند:

,

ارومیه: عباس حسنخانی
شوط: جواد جبارزاده
چالدران: کریم حسین زاده(شرکت معاون فرماندار)
سردشت: اشکان مهدوی نیا
بوکان: جمال خسروی
مهاباد: جعفر کتانی(شرکت معاون فرماندار)
تکاب: ایرج ثقفی
پلدشت: اکبر عبدالله نژاد(شرکت معاون فرماندار)
خوی: حسین سیوانی

,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه