اخبار داغ

فرماندار خلخال:

تکمیل پروژه های نیمه تمام در اولویت دولت قرار دارد/"جوانان " در وزارتخانه ورزش و جوانان قربانی شده اند

تکمیل پروژه های نیمه تمام در اولویت دولت قرار دارد/"جوانان " در وزارتخانه ورزش و جوانان قربانی شده اند
فرماندار خلخال گفت: حوزه جوانان در وزارت ورزش و جوانان قربانی شده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  ازناو ، فریدون بابایی پیش از ظهر امروز در نشست با مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: متاسفانه حوزه جوانان در وزارت ورزش وجوانان قربانی شده است و اگر نیم نگاهی هم باشد نگاه به سوی ورزش است و جوانان کاملا در فراموشی قرار گرفته اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ازناو,

وی با اشاره به مشکلات پیش روی جامعه درحوزه آسیب های اجتماعی از جمله بیکاری و طلاق گفت: باید حمایت بیشتری از بخش جوانان درحوزه وزارتی وزارت ورزش انجام شود.

,

فرماندار خلخال با اشاره به استعداد های شایسته ورزشی خلخال گفت: فردی از تیل از یک روستای دوردست بلند می شود و در میادین جهانی به نام استان افتخار آفرینی می کند که باید مورد توجه باشد.

,

رئیس کارگروه ساماندهی ورزش و جوانان شهرستان خلخال گفت: در حوزه ورزش، جوانان شهرستان مطالبات زیادی دارند و دائما پیگیر مشکلات هستند که باید پاسخگو باشیم.

,

فرماندار خلخال تکمیل پروژه های نیمه تمام را از اولویت دولت عنوان کرد و گفت: هیچ پروژه جدید در حوزه ورزش و جوانان شروع نخواهد شد تا پروژه های نیمه تمام و ابلاغی به پایان برسد.

,

فرماندار خلخال از مدیر کل ورزش و جوانان خلخال خواست تا در خصوص سالن ورزشی روستای پرجمعیت طولش در بخش مرکزی خلخال و سالن هیت پهلوانی و زورخانه ای و همچنین راه اندازی هیات تیراندازی خلخال اقدامات لازم را به مرحله اجرا بگذارد.

,

فرماندار خلخال گفت: سعی خواهیم کرد تمامی توان را برای وارد کردن بخش خصوصی به حوزه ورزش و نیز حمایت از هیات های ورزشی و تیم های حاضر به کارگیریم تا انشاالله حوزه ورزشی خلخال همچنان پرآوازه درخشش خود را حفظ کند.

,

فرماندار خلخال گفت: فستیوال ورزش های زمستانی خلخال با حمایت ادارات و دستگاه ها و همچنین مساعدت اداره کل ورزش وجوانان، به شایستگی برای استفاده عموم ورزش دوستان برای پنجمین سال بعداز یک دوره وقفه برگزار خواهد شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه