اخبار داغ

واگذاری مسکن مهر چاراویماق به شهرداری قره آغاج

واگذاری مسکن مهر چاراویماق به شهرداری قره آغاج
فرماندار شهرستان چاراویماق از تکمیل و رفع مشکلات مسکن مهر این شهرستان از سوی شهرداری قره آغاج خبر داد و گفت: رفع مشکلات زیرساختی و روبنایی مسکن مهر با واگذاری به شهرداری سرعت می گیرد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  ندای چاراویماق، فرماندار شهرستان چاراویماق در جلسه تخصصی مسکن مهر کارگروه مسکن و شهرسازی این شهرستان ابراز امیدواری کرد با تحویل سایت مسکن مهر به شهرداری قره آغاج مشکلات زیرساختی و روبنایی این سایت حل شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای چاراویماق,

بلالزاده گفت: خانواده هایی که در طرح مسکن مهر ثبت نام کرده اند از بضاعت مالی خوبی برخوردار نیستند از این رو هرچه سریعتر باید مشکلات و معضلات این واحدها را رفع و به متقاضیان تحویل دهیم.
وی گفت: با توجه به عدم توانایی مالی بنیاد مسکن و اداره راه و شهرسازی دررفع مشکلات زیر ساختی و روبنایی مسکنمهر این شهرستان که موجب نارضایتی متقاضیان شده، از این رو تکمیل مسکن مهر شهرستان به شهرداری واگذار شده و تمامی خدمات و ایجاد زیرساخت های لازم در آن از سوی شهرداری انجام و به متقاضیان تحویل می شود.

,
,


لازمی، شهردار قره آغاج نیز در این جلسه از آمادگی شهرداری برای ارایه هرگونه خدمات اعم از خیابان کشی، ایجاد امکانات رفاهی، خدماتی، فرهنگی و آموزشی در سایت مسکن مهر خبرداد.

,
,


مسکن مهر شهرستان چاراویماق درقالب دو قرارداد ۸۴ واحدی و ۲۴ واحدی امضا شده بود که به دلیل پیشرفت اندک فیزیکی، قرارداد با پیمانکاران قبلی فسخ و ادامه اجرای طرح به شهرداری قره آغاج واگذار شد.

,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه