اخبار داغ

در آیین اختتامیه اولین جشنواره ابوذر استان اصفهان مطرح شد؛

بسیج رسانه داعیه‌دار ترویج گفتمان انقلاب اسلامی/ ملت تبلور خواسته‌های خود را در رسانه‌ها پیگیری می‌کنند

بسیج رسانه داعیه‌دار ترویج گفتمان انقلاب اسلامی/ ملت تبلور خواسته‌های خود را در رسانه‌ها پیگیری می‌کنند
رئیس سازمان بسیج رسانه استان اصفهان گفت: هجمه رسانه‌های دشمن علیه تفکرها و اندیشه‌های انقلاب اسلامی را سالیان زیادی است که شاهد هستیم و این نقش حساس بسیج رسانه را برای فعالیت نشان می‌دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب‌نیوز،‌ رئیس سازمان بسیج رسانه استان اصفهان در آیین اختتامیه جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌ها (ابوذر) و بزرگداشت بسیج رسانه پیش از ظهر امروز در کتابخانه مرکزی اصفهان اظهار کرد: شاهد اختتامیه اولین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان اصفهان هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب‌نیوز,

* بسیج رسانه داعیه‌دار ترویج گفتمان انقلاب اسلامی

, * بسیج رسانه داعیه‌دار ترویج گفتمان انقلاب اسلامی,

رضا صفری با اشاره به دریافت بیش از 350 اثر از سوی 52 نفر از اصحاب رسانه استان اصفهان، گفت: هیئت‌داوران این جشنواره که تعدادی از پیشکسوتان و بزرگان اصحاب رسانه استان اصفهان هستند تعداد 13 نفر را به‌عنوان برتر مورد گزینش قراردادند.

,

وی بابیان اهمیت و نقش بسیج رسانه در سطح کشور اظهار کرد: در این جشنواره در تلاش بودیم تا شور،‌نشاط و رقابت سالم را بین اصحاب رسانه استان اصفهان ایجاد بکنیم.

,

رئیس سازمان بسیج رسانه استان اصفهان توجه به گفتمان انقلاب اسلامی را اولین اولویت بسیج در رسانه اظهار و تأکید کرد: هجمه رسانه‌های دشمن علیه تفکرها و اندیشه‌های انقلاب اسلامی را سالیان زیادی است که شاهد هستیم و این نقش حساس بسیج رسانه را برای فعالیت نشان می‌دهد.

,

صفری با اشاره به گذشت چهار سال از تشکیل بسیج رسانه در کشور گفت: امروز در عرصه رسانه‌های کشور سازمان بسیج رسانه با عنوان یکی از فراگیرترین و مؤثرترین تشکل رسانه‌ای مطرح است.

,

وی بابیان اینکه در 22 شهرستان استان اصفهان کانون‌های بسیج رسانه فعال‌شده‌اند، تصریح کرد: بیش از 600 نفر از اهالی رسانه استان به عضویت سازمان بسیج رسانه استان اصفهان رسیده‌اند.

,

رئیس سازمان بسیج رسانه استان اصفهان تأکید کرد: اصحاب رسانه استان اصفهان جز نخبگان و سرآمدان اهالی رسانه کشور و حتی منطقه هستند که باید از این ظرفیت برای گسترش اندیشه‌های انقلاب اسلامی نهایت استفاده را ببریم.

,

 * بسیج رسانه، نماد همبستگی و وحدت رسانه‌ای

,  * بسیج رسانه، نماد همبستگی و وحدت رسانه‌ای,

عضو شورای قشر سازمان بسیج رسانه استان اصفهان با اشاره به حضور اصحاب رسانه در این جشنواره اظهار کرد: بسیج رسانه دارای نقش و نماد همبستگی و وحدت رسانه‌ای در استان اصفهان است.

,

حجت‌الاسلام‌والمسلمین صغیرا، تشکیل بسیج رسانه را نویدی برای نیروهای انقلاب اسلامی عنوان و تأکید کرد: ترویج گفتمان انقلاب اسلامی مهم‌ترین هدف این بسیج قشری است.

,

وی با تأکید بر رعایت اخلاق در رسانه اظهار کرد: باید بیش‌ازپیش به این مسئله دقت نظر داشت، باید بدانیم رسانه‌ها از یک سمت زبان حکومت و از طرف دیگر زبان ملت هستند.

,

عضو شورای قشر سازمان بسیج رسانه استان اصفهان بابیان اینکه رسانه باید شجاعت داشته باشد، گفت: ملت تبلور خواسته‌های خود را در رسانه‌ها پیگیری می‌کنند.

,

حجت‌الاسلام‌والمسلمین صغیرا بصیرت را لازمه همه آحاد مردم به‌ویژه اصحاب رسانه بیان و اظهار کرد: رسانه چشم بیدار و مغز هوشیار جامعه است.

,

وی انقلاب اسلامی را بزرگ‌ترین هدیه خداوند به امت ایران عنوان و خاطرنشان کرد:‌تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در 2500 سال حکومت پادشاهان مردم حق انتخاب حاکمان خود را نداشتند.

,

عضو شورای قشر سازمان بسیج رسانه استان اصفهان با تأکید بر نقش اصحاب رسانه در دوران حاضر گفت: قلم‌های خود را برای خدا به‌کارگیرید تا نقشه‌های دشمنان علیه جمهوری اسلامی نقش بر آب کند.

,

حجت‌الاسلام‌والمسلمین صغیرا نقد منصفانه را خوب بیان کرد و گفت: باید مراقب باشید به سمت تخریب حرکت نکنید چراکه مرز بین حق و باطل بسیار باریک است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه