اخبار داغ

لزوم ایجاد پاسگاه در بخش قلعه چای شهرستان عجب شیر

لزوم ایجاد پاسگاه در بخش قلعه چای شهرستان عجب شیر
بخشدار بخش قلعه چای عجب شیر گفت: نبود پاسگاه یکی از مهم‌ترین مشکلات بخش قلعه چای در این شهرستان است که باید موردتوجه قرار گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فرهنگ عجب شیر ، جعفر احدی در جلسه بررسی مشکلات بخش قلعه چای در جمع دهیاران این بخش افزود:یکی از مشکلاتی که در منطقه عجب شیر وجود دارد این است که پاسگاه پلیس در این منطقه وجود ندارد و اگر پاسگاه وجود داشته باشد بسیاری از مشکلات موجود کاهش پیدا می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فرهنگ عجب شیر,

وی با قدردانی از دوراندیشی مسولان شهرستانی در این منطقه تصریح کرد: با پیگیری‎هایی که انجام داده‎ایم و تحویل زمین اهدایی  این مکان نظامی در صورت تامین اعتبار به زودی پاسگاه نیروی انتظامی جوانقلعه نیز راه‎اندازی می‎شود تا علاوه بر تقویت بازوی اجرایی قوه‌قضاییه در این منطقه، باری از دوش کلانتری شهر عجب شیر نیز برداشته شود.

,

بخشدار بخش قلعه چای عجب شیر بااشاره به اینکه این بخش با دارا بودن ۲۱ روستا از اهمیت وی‍ژه ای برخوردار است افزود: به زودی دادگاه بخش قلعه چای با عنایت رییس محترم دادگستری شهرستان عجب شیر احداث خواهد شد .

,

بخشدار قلعه چای عجب شیر با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا اظهار کرد :دهه فجر نشانگر حماسه ملت ایران است و وظیفه ماست که ارزش ها را پاس بداریم و در راه حفظ آرمان های امام هر سال استوار تر باشیم

,

احدی با بیان اینکه روستاها برای پاسداشت ایام الله دهه فجر باید تلاش کنند و چهره روستا ها را متحول سازند از دهیاران خواست برنامه های خود را هر چه سریع تر اعلام نمایند.

,

وی افزود:چند ماه دیگر شاهد چند اتفاق مهم و بزرگ از جمله انتخابات ریاست جمهوری و میان دوره ی مجلس و شوراهای اسلامی شهر و روستا در کشور خواهیم بود و آنچه در شرایط فعلی مقدم است حفظ وحدت و همدلی و آرامش در جامعه میباشد و امیدواریم با حضور گسترده شاهد یک انتخابات با شکوه باشیم.

,

فرمانده انتظامی شهرستان عجب شیر نیز در این جلسه  با بیان اینکه امنیت از نیازهای اساسی جامعه است گفت : امنیت و آرامش فعلی جمهوری اسلامی ایران حاصل رشادت و دلیرمردی شهدای نیروهای نظامی و انتظامی است.

,

رحمان عبدی نیروی انتظامی را به‌ عنوان خاکریز اصلی مبارزه با تهاجم فرهنگی در کشور در راستای مقابله با جنگ نرم دشمنان برشمرد و افزود: راه اندازی جنگ نرم و تهاجمات فرهنگی از سوی دشمنان بر علیه جمهوری اسلامی ایران از توطئه‌های اصلی دشمنان است که امروزه جوانان ما را مورد هدف قرار داده است.

,

وی با بیان اینکه شبکه های ماهواره ای و همچنین شبکه های مجازی  بسیار خطرناکند، گفت: فضای مجازی بنیان خانواده ها را نابود کرده و مرزهای اخلاقی را می شکند.

,

فرمانده انتظامی شهرستان عجب شیر ادامه داد : امروز مردم خود به‌ عنوان یکی از حافظان امنیت در بحث تأمین امنیت با نیروهای نظامی و انتظامی همکاری خوبی دارند و امنیت امروز جامعه با تلاش و اهتمام جدی همه عزیزان در نیروهای نظامی وانتظامی، امنیتی و قضایی و مشارکت خوب مردم شکل گرفته است.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه