اخبار داغ

شهردار گرمه خبر داد:

مجتمع تفریحی ۱۸ هکتاری در گرمه احداث می شود/ تصویر

مجتمع تفریحی ۱۸ هکتاری در گرمه احداث می شود/ تصویر
شهردار گرمه از اغاز عملیات اجرایی مجتمع تفریحی افتاب خبر داد و افزود: فاز یک این طرح تا نوروز ۹۵ به بهره برداری میرسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  پایگاه خبری گرمه، ناصری شهردار گرمه از آغاز عملیات اجرایی مجتمع تفریحی آفتاب در این شهر خبر داد و اظهار داشت: این مجتمع با وسعت ۱۸ هکتار  احداث خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری گرمه,

وی اظهار داشت: این طرح در واقع ساماندهی فاز دوم بوستان بزرگ شقایق به وسعت ۱۵۰ هکتار است که فاز یک ان با مساحت ۱۰ هکتار پیش از این، اجرایی و عملیاتی شده بود‌.

,

رضا ناصری یادآور شد: در این مجتمع، خدمات نوین تفریحی و گردشگری به شهروندان ارائه خواهد شد و در  این مجموعه ابزار ورزشی، دریاچه مصنوعی، نمازخانه، سرویس بهداشتی، آشپزخانه، مسیر پیاده روی و دوچرخه سواری احداث می شود.

,

, ,

وی احداث دریاچه مصنوعی یک هکتاری را مهمترین بخش تفریحی مجتمع آفتاب عنوان کرد و بیان داشت: این دریاچه با ارتفاع یک و نیم متر ساخته می شود که قابلیت اجرای طرح های تفریحی از جمله به کارگیری قایق های پدالی در آن امکان پذیر خواهد بود.

,

شهردار گرمه با بیان اینکه طرح جداسازی آب شرب و  آب مورد نیاز برای فضای سبز در سال ۹۳ برای شهر گرمه مصوب شده است افزود: این دریاچه مصنوعی علاوه بر کاربری تفریحی به عنوان استخر ذخیره ای برای آب فضای سبز مورد استفاده قرار خواهد گرفت و محل تامین آب آن نیز از چاه های عمیق شهرداری است.

,

ناصری در پاسخ به این سوال که آیا احداث این مجتمع تفریحی توجیه اقتصادی دارد ؟گفت: احداث پارک ها و بوستان ها به هیچ عنوان دارای درآمد و توجیه اقتصادی نیست اما شهرداری گرمه به جهت ارائه خدمات هرچه بهتر به شهروندان و تبدیل این شهر به شهری مهاجرپذیر اقدام به احداث این مجتمع بزرگ نموده است ضمن اینکه قرارگیری رستوران ها و اماکن تجاری در آن می‌تواند درامد زایی و تولید شغل داشته باشد.

,

, ,

وی اعتبار پیش بینی شده در سال ۹۵ برای احداث مجتمع خدماتی آفتاب را ۲۰۰ میلیون تومان از محل منابع داخلی شهرداری دانست و گفت: در مرحله اول این طرح دریاچه مصنوعی آن احداث می‌شود که امیدواریم با مساعد بودن شرایط آب و هوایی کار ساخت ان تا نوروز ۹۶ به اتمام رسیده و آبگیری شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه