اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه خلخال:

شبکه اجتماعی سلام کیفیت و امنیت لازم برای کاربران فضای مجازی را دارد

شبکه اجتماعی سلام کیفیت و امنیت لازم برای کاربران فضای مجازی را دارد
فرمانده سپاه ناحیه خلخال گفت:شبکه اجتماعی سلام امنیت مطلوب برای کاربران فضای مجازی را دارد و جوانان ایرانی باید در استفاده از شبکه های مخرب اجتماعی غربی پرهیز کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ازناو، سرهنگ پاسدار مصطفی کریمی فرمانده سپاه ناحیه خلخال گفت: شبکه اجتماعی سلام دارای امنیت مطلوب برای کاربران فضای مجازی در کشور است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ازناو,

وی با اشاره به پروژه نفوذ غربی ها در تفکر جوانان ایرانی گفت: دشمن در چالشی جدید از یک دهه گذشته با تولید انواع نرم افزار ها، بدافزارها و جدیدا نیز با راه اندازی شبکه های اجتماعی مخرب و خانمان برانداز قصد زودن هویت از جوانان ایرانی را دارد.

,

کریمی با اشاره به مزایای شبکه های اجتماعی در خصوص اطلاع رسانی و تبلیغات گسترده در فضای مجازی گفت: متاسفانه شبکه های مجازی در کنار مزایای اندک خود معایب فراوانی دارد.

,

وی افزود: به دلیل اینکه سرور های شبکه های اجتماعی از جمله تلگرام واینستاگرام در خارج کشور در حال فعالیت است و در دسترس دشمنان انقلاب اسلامی قرار دارد گفت: شبکه اجتماعی سلام ایرانیان و سروش شبکه های اجتماعی امن در داخل کشور هستند که با  تلاش وهمت جوانان ایرانی راه اندازی شده و همان قابلیت شبکه های اجتماعی غربی را داشته و کاربرد آن نیز راحت تر و از لحاظ امنیت نیز در ضریب بهتری قرار دارد.

,

وی از خانواده ها خواست با پرهیز از شبکه های اجتماعی همچون تلگرام و اینستا گرام که این روز ها بیشترین آسیب را به جامعه جوانان وخانواده ها وارد کرده است، از شبکه های ایرانی معتبر همچون سلام استقبال و با نصب نرم افزار این شبکه بر روی تلفن های همراه و نسخه رومیزی آن در رایانه های خود دست دشمنان قسم خورده این نظام را از کشورکوتاه کنند.

,

به گزارش پایگاه خبری ازناو خلخال ، نرم افزار شبکه اجتماعی سلام به صورت رومیزی ودستکتاپ در این سایت خبری بارگزاری خواهد شد که قابل دانلود و نصب بر روی رایانه وگوشی تلفن همراه خواهد بود.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه