اخبار داغ

امتناع از اجرای حکم قضایی برای برداشتن دکل ایرانسل در تفرش

دکلی که هیچ‌کس قدرت جابه‌جایی‌اش را ندارد/ صدای مردم ناراضی به وزارتخانه رسید+عکس

دکلی که هیچ‌کس قدرت جابه‌جایی‌اش را ندارد/ صدای مردم ناراضی به وزارتخانه رسید+عکس
استقرار دکل ایرانسل در تپه قلعه تفرش بارها مورد اعتراض مردم منطقه بوده است که با وجود صدور حکم مراجع قضایی برای برداشته شدن آن هنوز دکل در جای خود مستقر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از ندای تفرش، با پیشرفت و گسترش تکنولوژی و ابزارهای وابسته به آن، همواره بحثهای متفاوتی از تشعشعات این ابزارها بر روی سلامتی انسان مطرح بوده که در این میان امواج دکل های تلفن همراه همیشه مورد نگرانی مردم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای تفرش,

اکثر متخصصان مغز و اعصاب بر این باورند که هر چند میزان تشعشعات این ایستگاه‌ ها اندک هم باشد، اما به مرور در معرض قرار گرفتن دائم در مقابل این تشعشعات می‌ تواند تاثیرات بسیار منفی بر بدن افراد بگذارد.

,

اوایل تیرماه امسال بود که خبر نصب دکل ایرانسل بر روی پشت بام یکی از منازل واقع در تپه قلعه خلچان، نگرانی هایی را در بین مردم ایجاد کرد. امری که سبب مراجعات مکرر مردمی به مسئولین و پیگیری رسانه ها شد.

,

مسئله ای که از طریق مراجع قانونی نیز پیگیری و آخرین اخبار از مخالفت کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری با ادامه استقرار دکل حکایت داشت. البته در این مدت این دکل برداشته نشده است و هنوز پیگیریها برای برداشته شدن این دکل ادامه دارد.

,

هرچند نامه‌هایی به صاحبخانه مبنی بر برداشته شدن دکل از سوی شهرداری ابلاغ شده است، اما هنوز ساکنان نگران این منطقه، ایام خود را در کنار این دکل سپری می کنند.

,

 

,

, ,

حسینی نماینده تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی درخصوص پیگیری برای برداشتن این دکل غیرمجاز گفت: دکل ایرانسل در تپه قلعه تفرش بارها مورد اعتراض بوده که این اعتراضات مردمی در حضور وزیر ارتباطات مطرح شد.

,

وی افزود: با توجه به مضرات این دکل، وزیر ارتباطات هم دستور به برداشته شدن آن به شرکت زیر مجموعه مخابرات داده اند که امیدورایم سریعتر اجرایی شود.

,

اگرچه هنوز این دکل برجای خود باقی است. حال باید دید آیا دستور از وزارت خانه می توانید این دکل را جابه جا کند؟

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه