اخبار داغ

ورزشگاه خلیج فارس پاتوق نشاط بخش همشهریان بندرعباس

ورزشگاه خلیج فارس پاتوق نشاط بخش همشهریان بندرعباس
مدیر ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس به تبدیل شدن ورزشگاه به محلی نشاط محور با ورزش خانواده ها اشاره و اظهارداشت: تلاش های مثبتی جهت ارتقاء سطح محیطی ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس صورت می‌گیرد که امروز ما شاهد پویایی هرچه بیشتر این مکان تاثیر گذار در امر ورزش می‌باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  محمد محمد حسینی مدیر ورزشگاه بیست هزار نفری بندرعباس، درگفت و گو با رفتار نیوز، گفت: ورزشگاه خلیج فارس در زمان لیگ برتر فوتبال آلومینیم افتتاح شد و دارای مدرک c آسیایی و در حال حاضر جدای از فعالیت حرفه ای و تخصصی عزیزان ورزشکار در رشته های مختلف ورزرشی بعلت وجود فضای محیطی مناسب پاتوقی نشاط بخش و مطمئن برای همشهریان بندرعباسی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رفتار نیوز,

 

,

مدیر ورزشگاه بیست هزار نفری بندرعباس اظهار داشت: از زمان تحویل ورزشگاه تا کنون خدماتی خوبی برای پویایی بیشتر آن صورت گرفته و در این زمینه بایستی از جناب آقای دانشور مدیرکل ورزش و جوانان استان و دیگر همکاران بابت نگاه ویژه به مجموع کامل شدن این مکان تشکر کرد.

,

 

,

محمد حسینی تصریح کرد: درحال حاضر دو زمین خاکی، سالن اسکواش، سالن بدن سازی، ژیمیناستیک، تکواندو، سالن دارت(خانه دارت)، و.. راه اندازی کرده ایم  و پیست اسب سواری را نیز بزودی عملیاتی و قابلیت بهره وری عمومی پیدا خواهد نمود.

,

 

,

وی به بیان ظرفیت ها و نقشی که ورزشگاه بیست هزار نفری خلیج فارس دارد پرداخت و افزود: همشهریان می‌توانند از این بسترها کمال استفاده را ببرند، تلاش شده جهت ارتقاء سطح کیفی ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس اهتمام ویژه سرلوحه کار متولیان امر باشد که خوشبختانه در سطح استان چنین می‌باشد.

,

 

,

مدیر ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس به بیان اعتبارات ساخت این ورزشگاه که کمک امام خامنه ای(حفظه الله) می‌باشد پرداخت و تاکید نمود: این ورزشگاه به فرمان ولی امر مسلمین جهان امام خامنه ای(مدظله العالی) از دوازده سال پیش استارت آن زده شد و در ۵ سال پیش به بهره برداری رسید، هر چند بخش های مختلف ورزشگاه همچنان نیمه تمام باقی مانده و می طلبد مدیران و مسئولین به این موضوع و نقش پویایی بیشتر توجه و اهتمام داشته باشند، واقعا موقعیت و محیط ورزشگاه باعث شده مورد توجه مردم و جامعه ورزشکاران قرار بگیرد.

,

 

,

محمد حسینی تشریح کرد: ورزشگاه در امر نهادینه شدن ورزش کمک خواهد کرد توجه و اهتمام به این تاثیر گذاری موجبات ارتقاء همه جانبه و تکمیل پروژه های نیمه تمام را میسر می‌نماید، زمین استخر داریم برای سالن مسقف فضا داریم که ورزش های سالنی درآن رونق یابند.

,

 

,

وی به ظرفیت های بالقوه ورزشگاه و تشکراز همه مردم که مشفق وی در نگهداری هرچه بیشتر مجموعه می‌باشند و باعث شور و شعف شده اند اشاره و خاطرنشان کردند: لازم است مسئولین به عنوان یک سرمایه اثر گذار به این ورزشگاه و اقدامات نیمه تمام آن اهتمام ورزند و فاصله آن را با دیگر مکان های همتراز از حیث پروژه ها جبران کنند، کمک گردد مجموعه تکمیل گردد.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه