اخبار داغ

در مراسم تجلیل از خادمان اربعین حسینی استان زنجان مطرح شد

زنجان جور همه استان های کشور را در مراسم اربعین کشید/ ترمیم زخم های دو ملت ایران و عراق قوی ترین دستاورد اربعین

زنجان جور همه استان های کشور را در مراسم اربعین  کشید/ ترمیم زخم های دو ملت ایران و عراق قوی ترین دستاورد اربعین
فرمانده قرار گاه سامرا گفت: کار استان زنجان کار استانی نبود و جور همه استان های کشور را در مراسم اربعین کشید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از موج رسا, مدیر ستاد اربعین استان زنجان در نجف اشرف در مراسم تجلیل از خادمان اربعین حسینی استان زنجان اظهار داشت: گوشه ای توانمندی های استان زنجان در نجف و سامرا به زائران اربعین حسینی ارائه شد که این امر برگرفته از خدمات رسانی مطلوب زنجانی ها است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

سردار منصور عزتی خاطرنشان کرد: بروز و ظهور این عمل خیر در طعام، آب و نوشیدنی نبود، بلکه ترمیمی بر زخم های گذشته بین دو ملت ایران و عراق بود.

,

وی ادامه داد: ترمیم زخم های این دو ملت یکی از قوی ترین دستاوردهای ر اربعین به عنوان بزرگترین تجمع جهان شیعه است.

,

مدیر ستاد اربعین استان زنجان در نجف اشرف تصریح کرد: اربعین تداعی کننده دوران دفاع مقدس است که همه مردم در خدمات رسانی به جبهه های جنگ کمک می کردند و امروز هم در اربعین متجلی است.

,

عزتی یادآور شد: امسال با تدابیر مسئولان استان به ویژه نماینده ولی فقیه در استان زنجان، برنامه ریزی های خوبی برای اربعین انجام شد.

,

فرمانده قرار گاه سامرا نیز در این جلسه اظهار داشت: یکبار دیگر توفیق داشته ام که در زنجان به عنوان پایتخت شور و شعور حسینی و همرزمان خود حضور یابم.

,

 

,

*سلحشوری و افتخار آفرینی زنجانی ها در مراسم اربعین

,

سردار امیر شریعت با بیان اینکه امسال هم با برنامه ریزی های لازم شاهد سلحشوری و افتخار آفرینی استان زنجان در مراسم اربعین بودم، افزود: امسال اربعین با شرایط ویژه برگزار شد و استان زنجان در خدمات رسانی خوش درخشید.

,

وی ادامه داد: اربعین امسال فقط غذا و اسکان نبود بلکه ابعاد واقعی آن که معصومین (ع) در روایات و احادیث وعده داده اند، محقق می شد.

,

این مسئول با اشاره به نقش استان زنجان در اربعین حسینی تصریح کرد: اقدامات استان تنها منحصر به شهر زنجان نبود و همه شهرستان ها در این زمینه سهم خوبی داشتند.

,

 

,

*هدف مراسم اربعین قرار گرفتن نیروها به دور از گرایش های سیاسی بود

,

فرمانده قرار گاه سامرا خاطرنشان کرد: هدف اصلی در مراسم اربعین قرار گرفتن نیروها در کنار هم جدا از گرایش های سیاسی بود و در اربعین هیچ گونه جداسازی در این زمینه وجود نداشت.

,

سردار شریعت بیان داشت: فرماندهان و نیروهای لشکر عاشورا در برنامه ریزی های اربعین حضور داشتند و همانند دوران دفاع مقدس در این زمینه نقش آفرینی کردند.

,

وی با اشاره به اینکه با رفع نواقص سال های گذشته، همه شهرستان های استان خدمات رسانی کرده و نباید این خدمات نادیده گرفته شود، ادامه داد: اربعین از نقاط دور افتاده استان زنجان تا حیدریه مدیریت شد.

,

این مسئول گفت: کار استان زنجان کار استانی نبود و جور همه استان های کشور را کشید و در حیدریه نیز که محل برگشت زائران محسوب می شود، خدمات رسانی مطلوبی از سوی مردم زنجان انجام شد.

,

فرمانده قرار گاه سامرا خاطرنشان کرد: هیچ کدام از استان ها در خدمات رسانی به زائران اربعین به پای زنجانی ها نرسیدند.

,

سردار شریعت با اشاره به اینکه در سال جاری همه حامیان داعش و کشورهای مرتجع تلاش کردند که اربعین به مسیر نجف تا اربعین خلاصه شود و در مسیر سامرا هیچ گونه راهیپمایی انجام نشود، افزود: به همین دلیل عملیات انتحاری در برخی از نقاط برای جلوگیری از راهیپمایی اربعین انجام دادند.

,

وی با اشاره به پیروزی های مقاومت و مردم عراق، گفت: در این شرایط که حجم وسیعی از زائران به سمت سامرا حرکت کنند، برای دشمنان قابل تحمل نبود.

,

فرمانده قرار گاه سامرا با بیان اینکه مشکلاتی در ارائه خدمات رسانی به سامرا وجود داشت، افزود: حضور استان زنجان موجب شد تا خدمات رسانی مطلوبی به زائران انجام شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه