اخبار داغ

مسئول سازمان بسیج دانشجویی کهگیلویه وبویراحمد:

شهید علم‌الهدی و یارانش نمونه بارز جوان انقلابی/شهدای هویزه علمدار جبهه دفاع مقدس بودند که تسلیم دشمن نشدند

شهید علم‌الهدی و یارانش نمونه بارز جوان انقلابی/شهدای هویزه علمدار جبهه دفاع مقدس بودند که تسلیم دشمن نشدند
مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه شهید علم الهدی و یارانش نمونه بارز جوانان انقلابی هستند، تصریح کرد:جوان انقلابی هیچگاه تسلیم دشمن نخواهد شد بلکه دشمن را تسلیم اراده خودش خواهد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی؛ شهرام مهدوی مطلق ضمن گرامیداشت 16 دی (روز شهدای دانشجو) در جمع خبرنگاران به حماسه بی بدیل و فراموش نشدنی 15دی ماه سالروز شهدای هویزه و شهید علم الهدی اشاره کرد و گفت: این شهید گرانقدر و یارانش جزء اولین علمداران شهدای دانشجو هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی,

وی به نقش بارز شهید علم الهدی و یارانش در عملیات کرخه و دفاع از شهر هویزه اشاره کرد و گفت:نقشی که شهید علم الهدی و یارانش در جبهه های دفاع از وطن ایفا کردند بحث زمان شناسی، انقلابی بودن و بصیرت بود که با لبیک گویی به فرمان امام زمان خود در راستای دفاع از کیان اسلامی در جبهه حق علیه باطل به وضوح دیده می شود.

,

مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه وبویراحمد به افتخارآفرینی این شهیدان در این روز اشاره داشت و افزود: شهید علم الهدی و همرزمانش باوجود اینکه می دانستند جبهه ای نابرابر پیش روی آنها است و باید نفر در مقابل تانک بجنگند اما با روحیه انقلابی گری جانانه و با افتخار ایستادند.

,

مهدوی مطلق، تفکر شهید علم الهدی و یارانش در جبهه هویزه را نقش بارز انقلابی گری دانست و گفت: این عزیزان به تعداد نفرات دشمن نگاه نکردند بلکه به کیان امت اسلام، افتخار و نجات امت اسلامی نگاه کردند و لبیک گوی فرمان ولی خود بودند.

,

وی زیارتگاه شهدای هویزه را خواستگاه همه دل سوختگان جامعه اسلامی دانست و گفت: شهدای هویزه الگو و علمدار جبهه دفاع مقدس بودند که تسلیم دشمن نشدند.

,

مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه وبویراحمد با تأکید بر اینکه تفکر جوانان انقلابی باید تفکر شهدای هویز باشد، گفت:درخواست مشترک همه دانشجویان و اساتید در سفرهای زیارتی راهیان نور زیارت شهدای  هویزه و بویژه شهید عالم الهدی و عهد و پیمان با این عزیزان برای رسیدن به تفکرات انقلابی گری است.

,

مهدوی مطلق با اشاهره به مطالبه مهم دانشجویان و بویژه جوانان انقلابی در جامعه، گفت:جوانان انقلابی کسانی هستند که با بصیرت و آگاهی از کرسی دانشگاه جدا می شود و خودشان را جلوی تانک قرار می دهند تا امت اسلامی در امان باشد.

,

وی در ادامه به دیدار رهبر معظم انقلاب با نخبگان و مدال آوران دانشگاه شریف اشاره کرد و بیان کرد: رهبر معظم انقلاب معظم در این دیدار اشاره کردند من جوانان انقلابی را دوست دارم که شهید علم الهدی و یارانش نمونه بارز این جوانان انقلابی هستند.

,

مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه وبویراحمد به اشاره مهم مقام معظم رهبری به جوانان انقلابی و تکیه مسئولان به آنها اشاره داشت و افزود: مقام معظم رهبری مکرر بر جوانان انقلابی تکیه دارند و یکی از فلسفه های آن این بوده که در زمان حادثه و تنگنا برای امت اسلامی این جوان انقلاب است که خود را در برابر دشمن قرار می دهد و تسلیم دشمن نمی شود.

,

مهدوی مطلق تصریح کرد:جوان انقلابی هیچگاه تسلیم دشمن نخواهد شد بلکه دشمن را تسلیم اراده خودش خواهد کرد و برای وفا دار ماندن به آرمانهای انقلابی حتی تا تکه تکه شدن در برابر دشمن می ایستد.

,

وی جوانان انقلابی را پیشرو در انقلاب دانست و افزود: همه می دانند که امروز در جبهه شام و سوریه در برابر جریان غربی تکفیری این جوانان انقلابی هستند که پیشرو بوده و باوجود تحصیلات عالیه در زمان حادثه خود را وقف نظام ، انقلاب و اسلامی کرده اند.

,

مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به محدودیت های پیشرو جوانان انقلابی، گفت: همگان دیدند که در 13 آبان و 16 آذر امسال جریان انقلابی در دانشگاه ها بسیاری از برنامه ها  را مدیریت کردند و حرفهای خودشان را نیز زدند اما نیاز به بستر سازی بیشتری بوده تا این جوانان بتوانند عرض اندام داشته باشند و بتوانند مطالبه گر خوبی و شایسته ای برای مردم باشند.

,

مهدوی به مطالبه جوانان انقلابی نسبت به مسئولان اشاره کرد و گفت: مطالبه جوانان انقلابی حفظ و نگهداشت آرمانهای انقلاب، عبور از سکون و رکود در حوزه انقلابی گری و پیشتازی در جهت  توسعه آرمانهای انقلاب است.

,

وی با اشاره به این موضوع که عمده مطالبه گری جوانان انقلابی ناظر مشکلات مردم بوده است ،گفت: جوانان انقلابی خواهان مبارزه مسئولان با مفاسد اقتصادی، اخلاقی ،اجتماعی و احیای عدالت در امور مختلف به ویژه عدالت آموزشی و فراهم بودن همه امکانات آموزشی برای جامعه است.

,

مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه وبویراحمد مطالبه اصلی جوانان انقلابی را تأکید بر اسلام مستضعفین و پابرهنگان و ترجیح کوخ نشینان بر کاخ نشینان دانست و افزود: خیزش امروز جوانان انقلابی در راستای عمل به فرمان ولی زمان بوده که می کوشد برخی امروز دچار روزمرگی نشوند.

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه