اخبار داغ

استاندار اردبیل مطرح کرد؛

اتمام سد گیوی اولویت های کاری مسئولین استانی

اتمام سد گیوی اولویت های کاری مسئولین استانی
استاندار اردبیل در سفر به شهرستان کوثر گفت:اتمام سد گیوی و همچنین پایاب سد جزو اولویت های کاری مسئولین استانی و شهرستانی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کوثرخبر، در این دیدار که برخی از مسئولان استانی و شهرستانی و اقشار متعدد مردم شهرستان حضور داشتند، استاندار اردبیل نسبت به امر اشتغال و توسعه پایدار در استان و بتبع شهرستان کوثر سخنانی ایراد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کوثرخبر,

خدابخش اتمام سد گیوی و همچنین پایاب سد را جزو اولویت های کاری مسئولین استانی و شهرستانی عنوان کرد و درخشش نخبگان جنوب استان اردبیل را در سطوح علمی ازجمله موفقیت های والای این منطقه برشمرد.

,

دکتر خالقی، نماینده کوثر و خلخال نیز در ادامه طی سخنانی آسفالت جاده های اصلی خلخال و کوثر را مطرح کرده و خواستار پیگیری راه و شهرسازی منطقه در این خصوص شد.

,

وی همچنین آسفالت دیگر راه های ارتباطی و مواصلاتی منطقه را از جمله اقدامات انجام یافته برشمرد و پیگیری مسئولین امر و همچنین جذب اعتبارات لازم را برای اتمام پروژه های در دست اقدام عنوان کرد.

,

گفتنی است که اتمام سد گیوی آغاز عملیات اجرایی پروژه پایاب سد گیوی، اتمام بیمارستان 32 تختخوابه گیوی، راه ارتباطی مسیر باغات گیوی و سکر آباد منتهی به جاده سرچم و ... از جمله مطالبات مردم شهرستان کوثر در این دیدار بود.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه