اخبار داغ

فرماندار الیگودرز:

امسال تنها 33 درصد اعتبارات ساماندهی قبور شهدا تخصیص داده شده است

امسال تنها 33 درصد اعتبارات ساماندهی قبور شهدا تخصیص داده شده است
فرماندار الیگودرز گفت : امسال بیش از یک میلیاردو 800 میلیون ریال اعتبار برای ساماندهی گلزار شهدای شهرستان در نظر گرفته شد که از این میزان تنها ۳۳ درصد تخصیص داده شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  هیجار ،ولی اله میرزایی اصل در جلسه کارگروه ساماندهی گلزار شهدای شهرستان گفت: عزت واقتدار امروز کشور ما حاصل ایثار واز خودگذشتگی شهیدان انقلاب است و ساماندهی گلزار شهدا نمونه ای بارز از مصادیق تکریم شهدا می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هیجار,

وی  با اشاره به اینکه همه مانیازمند توجه به  فرهنگ جهاد وشهادت را داریم اضافه کرد: امسال بیش از یک میلیاردو 800 میلیون ریال اعتبار برای ساماندهی گلزار شهدای شهرستان در نظر گرفته شده است که از این میزان تنها ۳۳ درصد تخصیص داده شده است.

,

فرماندار الیگودرز اظهار داشت : سال آینده به منظور ساماندهی گلزار شهدا اعتبار قابل توجهی از ردیف اعتبارات شهرستان در نظر گرفته خواهد شد که امیدواریم بازسازی مزار شهدای به اتمام برسد.

,

محمد حشمتی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران الیگودرز افزود : بیش از 250 قبر از قبور شهدا در الیگودرز نیازمند ساماندهی شده  که تاکنون از این تعداد بیش از ۱۵۰ قبر بازسازی شده است.

,

وی ادامه داد:همچنین بیش از 50درصد از قبورشهدا در روستاهای شهرستان ساماندهی شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه