اخبار داغ

عضو خبرگان رهبری :

مقامات آنکارا باید مواظب اظهار نظرهای غلط خود درباره ایران باشند

مقامات آنکارا باید مواظب اظهار نظرهای غلط خود درباره ایران باشند
نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری گفت : مقامات ترکیه به جای کمک به تداوم آتش بس در سوریه و کنترل امنیت داخلی خود یک سری اظهار نظرهای غلط درباره ایران کرده اند که باید مواظب این اظهارات باشند .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  رصدمراغا؛ امام‌جمعه مراغه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان با اشاره به مسائل منطقه گفت : متأسفانه مقامات آنکارا برخی تهمت‌ها را نسبت ایران می‌زنند و به‌جای حل مسائل داخلی خود از داعش و تکفیری ها حمایت می کنند

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رصدمراغا,

وی افزود :این ها باید بدانند و به خودشان بیایند که اگر همین داعش و تکفیری ها کمی قدرت پیدا کنند ترکیه را مثل سوریه  ویران می کنند.

,

حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی پورمحمدی اضافه کرد : برخی از این سیاست مداران ترکیه باید مواظب اظهار نظر های خود نسبت به مقامات ایران باشند، اگر ایران در سوریه و عراق حضور نداشت الآن اثری از دولت‌های این کشورها نبود و مقصد بعدی داعشی ها دیگر کشورهای منطقه چون خود ترکیه بود.

,

وی تأکید کرد : اظهارات غیر سازنده مقامات ترکیه صرفاً موجب پیچیده‌تر شدن شرایط موجود و افزایش مشکلات فراروی راه‌حل سیاسی بحران سوریه می‌شود.

,

عضو خبرگان رهبری با اشاره به سالروز ۱۹ دی مردم قم یادآور شد: علما و برخی از  مراجع عظام چون آیت‌الله وحید و نوری همدانی در واکنش به توهین روزنامه اطلاعات نسبت به حضرت امام اعتراض کردند که مورد هجوم دژخیمان رژیم پهلوی شدند و عده‌ای از علما و طلاب به شهادت رسیدند .

,

وی ثمره خون شهدا را جوشش و خروش ملت ایران دانست و گفت :  در ادامه این اعتراضات مردم قهرمان آذربایجان در مراسم چهلم شهدای ۱۹ دی قم به خیابان آمدند که بزرگ‌ترین حضور توده‌ای و یکپارچه‌ی مردم در سیر تکوین انقلاب اسلامی تا به آن روز بود.

,

انتهای پیام /

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه