اخبار داغ

دستگیری قاتل در کم‌تر از نیم ساعت

دستگیری قاتل در کم‌تر از نیم ساعت
فرمانده انتظامی شهرستان ورامین از دستگیری قاتلی که مرد ۲۸ ساله‌ای را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود، در زمانی کم‌تر از نیم ساعت خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، سرهنگ محمد فلاحی  با اعلام خبر دستگیری قاتلی که در یک نزاع، مرد 28 ساله‌ای را به قتل رسانده بود، اظهار داشت: در پی تماس فردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر یک فقره درگیری در یکی از مناطق ورامین،‌ تیمی از کلانتری 11 شهید قدوسی ورامین برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,
 
,
فرمانده انتظامی شهرستان ورامین در ادامه افزود: مأموران این کلانتری با حضور در محل حادثه با پیکر خون‌آلود مرد 28 ساله‌ای روبه‌رو شدند که به علت وارد آمدن ضربات شدیدی به ناحیه سرش شدیداً آسیب دیده بود. 
,
 
,
وی با بیان این‌که فرد مصدوم بلافاصله به بیمارستان منتقل شد و پس از معاینات پزشکان مشخص شد که بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست داده است، گفت: مأموران انتظامی شهرستان ورامین به سرعت تحقیقات محلی را از شاهدان عینی این حادثه آغاز کردند.
,
 
,
فلاحی ادامه داد: پس از انجام تحقیقات محلی از شاهدان عینی مأموران موفق به دریافت مشخصات فرد ضارب شدند که با اعلام مشخصات ضارب به تمامی گشت‌های پلیس، دستگیری این فرد در دستور کار قرار گرفت و مأموران موفق شدند در کم‌تر از نیم ساعت فرد ضارب را دستگیر کنند.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه