اخبار داغ

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه همدان خبر داد؛

اعزام بیش از ۱۱هزار دانش‌آموز همدانی به اردوی راهیان نور

اعزام بیش از ۱۱هزار دانش‌آموز همدانی به اردوی راهیان نور
بیش از ۱۱ هزار دانش آموز دختر و پسر همدانی به اردوی راهیان نور غرب و جنوب کشور اعزام شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کوله بار، حسن ترکمان، مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه همدان گفت: بیش از 11 هزار دانش آموز دختر و پسر همدانی به اردوی راهیان نور غرب و جنوب کشور اعزام شدند که از این تعداد 8 هزار نفر دختر و مابقی پسر بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با بیان اینکه بیش از 3 هزار نفر دانش آموز از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید کردند، افزود: این دانش آموزان در یک دوره 3 روزه از یادمان های شلمچه، والفجر 8 ، کربلای 4 و معراج شهدا محل نگهداری شهدای گمنام بازدید کردند.

,

وی تصریح کرد: همچنین دانش آموزانی که به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می شوند در فوق برنامه جذاب رزمایش فرهنگی، بصیرتی و تربیتی شرکت می کنند .

,

مسئول مرکز اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه همدان اظهار کرد: دانش آموزانی که به منطقه غرب کشور اعزام شدند از یادمان های تنگه مرصاد، سرپل ذهاب، قراویز و ارتفاعات بازی دراز بازدید کردند.ترکمان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در ایام امتحانات دانش آموزان قرار داریم اعزام به جنوب کشور تعلیق شده که پس از پایان امتحانات دوره ای بعدی اعزام راهیان نور آغاز می شود.

,

وی گفت: با توجه به پیش بینی های انجام شده 3 هزار نفر از دانش آموزان همدانی از 15 بهمن تا 8 اسفندماه جاری به اردوهای راهیان نور اعزام می شوند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه