اخبار داغ

مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه حضرت نبی اکرم(ص) خبر داد؛

اول بهمن؛ آغاز اعزام راهیان‌نور دانش‌آموزی و دانشجویی کرمانشاه

اول بهمن؛ آغاز اعزام راهیان‌نور دانش‌آموزی و دانشجویی کرمانشاه
مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه، گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه ۶۵۰ هزار نفر از مناطق عملیاتی غرب کشور بازدید کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کوله بار، سرهنگ علی یوسفی راد مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه از آغاز اعزام کاروان های راهیان نور به جنوب کشور از تاریخ اول بهمن ماه سال جاری خبر داد و گفت: اعزام ها تا پایان تعطیلات نوروز ادامه خواهد داشت و پیش بینی می شود امسال هشت هزار دانش آموز به این مناطق اعزام شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه 650 هزار نفر از مناطق عملیاتی غرب کشور بازدید کردند.

,

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه هدف از برگزاری این اردوها را آشنایی نسل جوان با فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد.

,

سرهنگ یوسفی راد خاطرنشان کرد: 6 زیارتگاه در استان کرمانشاه وجود دارد که سالانه پذیرای خیل عظیمی از زائران هستند و یادمان مرصاد همواره در صدر بازدیدها قرار دارد.

,

این مقام مسئول با اشاره به فضاسازی های لازم برای برگزاری اردوهای راهیان نور جنوب، گفت: خادمین شهدا نیز در این راستا به مناطق جنوب به منظور بدرقه، استقبال و پذیرایی از زائران اعزام می شوند. وی اضافه کرد: در محل یادمان های راهیان نور همچنین برنامه های فرهنگی متعددی برای زائران در نظرگرفته می شود و راویان حدیث نیز به بیان رشادت های رزمندگان می پردازنند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه