اخبار داغ

به همت سازمان اردویی بسیج اصفهان

اپلیکیشن اندروید "راهیان‌نور" به زودی رونمایی می‌شود

اپلیکیشن اندروید "راهیان‌نور" به زودی رونمایی می‌شود
اپلی کیشن اندروید راهیان نور توسط سازمان اردویی بسیج اصفهان به زودی زونمایی می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کوله بار،اپلی کیشن اندروید راهیان نور توسط سازمان اردویی بسیج اصفهان به زودی زونمایی می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

گفتنی است، این اپلی کیشن به درخواست سازمان اردویی،راهیان نور و گردشگری به منظور ارتباط موثر با خادمین و زائرین راهیان نور استان اصفهان طراحی شده است. اپلی کیشن راهیان نور با سه نگاه؛ دانش آموزی،دانشجویی و اقشار مختلف مردم پیش بینی شده که ددر اینده نزدیک رونمایی خواهد شد.

,

این سامانه در بخش های خبری، عکس و تداوم تولید محتوا خواهد کرد و در سطوح سه گانه یاد شده از طریق سازمان اردویی،راهیان  استان اصفهان، تولید محتوا خواهد شد. از قابلیت های این سامانه  ارتباط دوسویه مخاطب با مرکز هدایت و ساماندهی طرح است به شکلی که مخاطب می تواند؛دلنوشته،خاطره،پیشنهاد،خبر و در نهایت مشاوره در حوزه برنامه های راهیان نور را داشته باشد.

,

گفتنی است، علاوه بر این سامانه پایگاه اطلاع رسانی سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه اصفهان،مجموعه اخبار و رویدادهای صورت گرفته در  حوزه راهیان نور در استان اصفهان  از اعزام های صورت گرفته تا بازید از مناطق عملیاتی دفاع مقدس در زمان های مشخص پیش بینی شده از سوی سازمان اردویی،راهیان نور و گردشگری بسیج را اطلاع رسانی می‌کند. 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه