اخبار داغ

باجه مطبوعات؛

تجارت سیاه در کشف رود/ «خانه سازی» مشهد در آستانه تعطیلی/ ۳میلیون پردرآمد در نوبت حذف یارانه

تجارت سیاه در کشف رود/ «خانه سازی» مشهد در آستانه تعطیلی/ ۳میلیون پردرآمد در نوبت حذف یارانه
تجارت سیاه در کشف رود، «خانه سازی» مشهد در آستانه تعطیلی و ۳میلیون پردرآمد در نوبت حذف یارانه از مهم ترین عناوین روزنامه های امروز مشهد است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ باجه مطبوعات صبح توس از مهم ترین اخبار و عناوین روزنامه های امروز ۱۸ دی ماه مشهد را در ادامه بخوانید:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس, صبح توس,

 

,

خراسان

, خراسان,

 

,

 

,

تجارت سیاه در کشف رود

, تجارت سیاه در کشف رود,

 

,

*خراسان: فاضلاب خام بیمارستان ها ، کارگاه ها ومنازل توسط تانکرها به کشف رود ریخته شده وبه کشاورزان برای استفاده در کشاورزی فروخته می شود این در حالی است که دبیر نجات کشف روددرخصوص اعتراض به فروش فاضلاب می گوید: این فروش مربوط به سال گذشته بوده وامسال از این کار جلوگیری و شرکت آب بران جمع شده است.

,

 

,

«خانه سازی» مشهد در آستانه تعطیلی

, «خانه سازی» مشهد در آستانه تعطیلی,

 

,

*خراسان: «من کارگر کارخانه خانه سازی مشهد هستم، کارخانه ای که درحال حاضر در حال فروش است، خواهش می کنم شما پیگیری کنید و اجازه ندهید این کارخانه هم مثل ارج بسته شود.»
این پیام را یکی از شهروندان به سامانه حرف مردم روزنامه «خراسان رضوی» ارسال کرده و خواستار پیگیری تعطیلی کارخانه خانه سازی مشهد شده است.

,
,

 

,

ایران؛ قهرمان نخستین رویداد ورزشی «مشهد۲۰۱۷»

, ایران؛ قهرمان نخستین رویداد ورزشی «مشهد۲۰۱۷»,

 

,

*خراسان: نخستین رویداد فرهنگی و ورزشی”مشهد۲۰۱۷″ روز گذشته در سالن ورزشی امام رضا(ع)مشهد پایان یافت.به گزارش”خراسان رضوی”، در این رقابت ها ۱۲تیم از۱۱کشور(تیم ملی ایران با استفاده از امتیاز میزبانی با ۲تیم الف وب در رقابت ها حاضر بود) در یک رشته جدید و نوپا در ورزش ایران به نام “بهکاپ” به مصاف یکدیگر رفتند که پس از رقابت فشرده مدعیان،تیم ملی (الف)جمهوری اسلامی ایران فاتح نخستین جام بین المللی”صلح و دوستی”شد.

,

 

,

شهرآرا

, شهرآرا,

 

,

 

,

۳میلیون پردرآمد در نوبت حذف یارانه

, ۳میلیون پردرآمد در نوبت حذف یارانه,

 

,

*شهرآرا: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ارسال پیامک به ٣ گروه برای حذف یارانه ۳میلیون نفر دیگر از پردرآمدها خبر داد. علی ربیعی در برنامه تلویزیونی دست‌خط از حذف یارانه ۴میلیون نفر تاکنون خبر داد و گفت: حدود ٧میلیون نفر در کشور درآمد خیلی بالا و رفتار غیرقابل‌کنترل اقتصادی دارند.

,

 

,

«عمار» با رنگ‌وبوی مشهدی

, «عمار» با رنگ‌وبوی مشهدی,

 

,

*شهرآرا: مراسم پایانی هفتمین جشنواره مردمی فیلم عمار، شب گذشته درحالی با حضور خانواده‌ شهدای مدافع حرم در فرهنگ‌سرای بهمن تهران برگزار شد که این مراسم رنگ‌وبویی مشهدی به خود گرفته بود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه