اخبار داغ

وقتی اختلاس های چند هزار میلیاردی معوقه بانکی و حقوق های نجومی قانونی اعلام می شود!

وقتی اختلاس های چند هزار میلیاردی معوقه بانکی و حقوق های نجومی قانونی اعلام می شود!
در شرایطی که مردم در وضعیت معیشتی سختی به سر می برند و تورم و بیکاری گریبان جامعه را می فشارد برخی مسئولان و کارگزاران نظام با وقاحت کامل از اختلاس های چند هزار میلیاردی بعنوان معوقه بانکی یاده کرده و حقوق های نجومی را قانونی اعلام می کنند!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی تابان تربت، در این چند سال اخیر با رسانه ای شدن برخی از اختلاس های چند هزارمیلیاردی و همچنین فیش های نجومی و نامتعارف، غوغای در اذهان عمومی بوجود امده که در این شرایط سخت تحریم ها که به نوعی جنگ و محاصره اقتصادی دشمنان انقلاب اسلامی بصورت همه جانبه بر پیکره مردم فشار آورده است، چرا مسئولان همین نظام و دولت در پی اختلاس و چپاول بیت المال هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تابان تربت,

اموالی که در درون سیستم اداری و زیر مجموعه های سازمانهائی است که بعنوان امین مردم برای صیانت از بیت المال و تقسیم عادلانه به آنها واگذار شده تا در این شرایط سخت تحریمی بتوانند در کنار مردم نقش سازنده خود را ایفا کنند اما غافل از اینکه همین عده از افراد به دنبال منافع خود و حتی غارت بیت المال هستند.

,

مسئولان پائین دستی دولتها هم در استانها و شهرستانها  برای سرپوش گذاشتن بر این اختلاس ها و فساد های اداری و سیستمی گاهی در جلسات گریزی می زنند و به دفاع از مسئولان بالادستی خود این موارد اعلام شده را سیاه نمایی و ضربه به دولتها عنوان می کنند، یعنی اینکه نباید سخنی از فساد و اختلاس و حقوق نجومی به میان بیایید.

,

عده ای دیگر هم در مجلس و دولت به این سخنان دامن می زنند و همنوا با آنها این مواردی که با مستندات قانونی اعلام شده را بهره برداری سیاسی و جناحی عنوان می کنند که این ادعاها با اهداف حزبی و جناحی دنبال می شود.

,

آما آنچه که مسلم است، وجود اختلاس های هزار میلیاردی و حقوق های نحومی و غارت بیت المال در همه دولتها محکوم و غیر قابل انکار است و کسانی که این مستندات و دلایل قانونی مبنی بر فساد اداری و اختلاس های هزار میلیاردی را به بهره برداری سیاسی نسبت می دهند به دنبال انحراف افکار عمومی هستند.

,

از سوی دیگر مردم با ایمان و انقلابی ایران اسلامی که 38 سال در برابر همه تهدیدات و تحریمهای ظالمانه نظامی و اقتصادی مقاومت کردند، وقتی  می شنوند که مسئولان حقوق های نجومی را قانونی و اختلاس های چند هزار میلیاردی را معوقه بانکی اعلام می کنند و برای انحراف افکار عمومی سخن از اصلاح قانون می زنند، با خود می اندشند چگونه می شود که دولت برای این واژه ها بصورت کلان هزینه پرداخت می کند اما برای معیشت مردم و تولید واشتغال جوانان بر طبل خالی بودن خزانه می کوبد.

,

برخی مسئولان توجه چندانی به تبعات سخنان کذب و مخرب خود بر نظام خانواد ها که اساس جامعه را تشکیل می دهد، ندارند و با واژه های قشنگ در پی انحراف اذهعان عمومی هستند.

,

این تذهبون؟.....

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه