اخبار داغ

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دزفول :

طرح “کانون مدرسه” پلی میان مدرسه و برنامه‌های جذاب فرهنگی کانون است +تصاویر

طرح “کانون مدرسه” پلی میان مدرسه و برنامه‌های جذاب فرهنگی کانون است +تصاویر
در این طرح دانش آموزان دوره‌ ی دوم تا ششم ابتدایی دزفول در قالب یک برنامه‌ ی مشخص، هدفمند و از پیش تعیین شده در مراکز کانون حضور پیدا می‌کنند و مربیان کانون در این طرح با اجرای برنامه‌های متنوع و جذاب فرهنگی هنری که به سبک و شیوهای نوین انجام می‌شود، دانش آموزان را با مهارت‌های زندگی آشنا می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان دزفول در گفتگو با خبرنگار دزفول امروز گفت: طرح فوق به‌ منظور بهره‌مندی دانش آموزان مدارس شهرستان از ظرفیت‌های موجود در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با همکاری آموزش و پرورش در حال اجرا می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دزفول امروز ,

سعید گل گل افزود: در این طرح دانش آموزان دوره‌ ی دوم تا ششم ابتدایی دزفول در قالب یک برنامه‌ ی مشخص، هدفمند و از پیش تعیین شده در مراکز کانون حضور پیدا می‌کنند و مربیان کانون در این طرح با اجرای برنامه‌های متنوع و جذاب فرهنگی هنری که به سبک و شیوهای نوین انجام می‌شود، دانش آموزان را با مهارت‌های زندگی آشنا می‌کنند.

,

وی ادامه داد: طرح کانون مدرسه تا پایان سال تحصیلی ۹۵-۹۶ اجرا می‌شود و دانش آموزان دختر و پسر در نوبت های جداگانه در این طرح به مدت یک سال از تاریخ عضویت، در مراکز کانون حاضر شده و در کارگاه‌های فرهنگی، هنری و ادبی رایج در مراکز که توسط مربیان و با مشارکت فعال معلمان برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند.

,

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان دزفول خاطرنشان کرد: امید است با اجرای این طرح و همکاری آموزش و پرورش بتوانیم خدمت‌رسانی فرهنگی خود را به تعداد بیشتری از دانش آموزان این شهرستان ارائه کنیم.

,

گل گل در پایان ابراز داشت: گفتنی است طرح کانون مدرسه در مراکز ۳و۴ دزفول در حال برگزاری است و مرکز ۲ دزفول با محوریت سینما کانون با پخش تولیدات سینمایی، پویانمایی و فیلم های به روز کودک و نوجوان در حال خدمت رسانی به دانش آموزان مدارس دزفول و حومه می باشد.

,

  

, , , , , , , , , ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه