اخبار داغ

تعویق آسفالت جاده به دلیل مشکلات اداره راه با پیمانکار:

آسفالت جاده معدن کِرک شازند منوط به بالا رفتن دمای هوا/ مردم ۱۰ روز دیگر صبر کنند

آسفالت جاده معدن کِرک شازند منوط به بالا رفتن دمای هوا/ مردم ۱۰ روز دیگر صبر کنند
سرپرست مدیریت راهداری اداره کل راه وشهرسازی استان مرکزی با بیان اینکه در صورت مساعد بودن وضعیت جوی، ظرف یک هفته تا ۱۰ روز آینده آسفالت جاده معدن کِرک اجرا خواهد شد، دلیل معطل ماندن پروژه را وجود برخی مشکلات با پیمانکار مربوطه عنوان کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری شازند ما، از ابتدای سال ۹۵ قرار شد جاده معدن شاهین در بالا دست روستای کِرک که طول آن به ۲ کیلومتر بیشتر نمی رسد، آسفالت ریزی شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شازند ما, شازند ما,

با گذشت ۹ ماه از سال هنوز هم شاهد گلایه ها و شکایات مردمی در خصوص این جاده هستیم چرا که در فصول گرم با عبور وسائل نقلیه سبک و سنگین شاهد بروز گرد و خاک بر روی روستای کرک و در فصول سرد نیز چاله و دست اندازهای مسسیر بیشتر خودنمایی می کند.

,

پایگاه خبری شازند ما نیز در همین خصوص دوبار گزارشهایی را منتشر کرد (اینجا و اینجا) و از تیر ماه امسال بود که در خصوص اجرای آسفالت این جاده بر اساس گفته مسئولان، که اعلام کردند تا یک ماه بعد انجام خواهد شد، روزشماری از سوی این پایگاه خبری تنظیم و انتشار یافت که اکنون نه تنها یک ماه بلکه بیش از ۵ ماه از وعده مربوطه می گذرد و مردم همچنان چشم انتظار مرمت و آسفالت این جاده هستند!!

, اینجا, اینجا, اینجا, اینجا,

سوالی که اذهان عمومی را به خود مشغول کرده این است که چرا آسفالت ۲ کیلومتر جاده که از ابتدای سال مصوب شده، با گذشت ۱۰ ماه از سال هنوز اجرایی نشده است؟!

,

, ,

 

,

 

,

تا کنون تعداد زیادی درخواست و سوال از سوی مردم در خصوص این جاده برای پایگاه خبری شازند ما ارسال شده و خواستار پیگیری این موضوع بودند.

,

در همین رابطه محسن عادلی سرپرست مدیریت راهداری اداره کل راه وشهرسازی استان مرکزی به خبرنگار ما گفت: در خصوص این جاده ، تعدادی از پل ها تعریض شده و اگر وضعیت جوی جوابگو باشد ظرف مدت یک هفته تا ۱۰ روز آینده آسفالت ریزی خواهد شد.

,

وی افزود: برای اجرای آسفالت باید درجه حرارت هوا بالای ۱۰ درجه سانتیگراد باشد و با توجه به اینکه منطقه سردسیر است به همین خاطر منتظر مساعد شدن وضعیت جوی هستیم و تا بلافاصله آسفالت ریخته شود.

,

این مسئول در پاسخ به این سوال که چرا اجرای آسفالت این مسیر که از ابتدای سال مصوب شده تا کنون اجرا نشده بیان کرد: در این خصوص برخی مشکلات با پیمانکار مربوطه به وجود آمد که در حال حاضر این مشکلات مرتفع شده و آسفالت اجرا خواهد شد.

,

امیدواریم مشکل آسفالت این جاده حل شود و مردم این منطقه که ده ماه برای آسفالت این جاده صبر کرده اند، بی شک ده روز دیگر هم صبر می کنند.

,

روستای کِرک از توابع بخش قره کهریز در شهرستان شازند با جمعیت ۶۳۲ نفر در مجاورت معدن سرب و روی شاهین شهرستان واقع شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه