اخبار داغ

کشف ۴۳کیلوگرم مواد مخدر طی ۹ ماه گذشته در شوش

کشف ۴۳کیلوگرم مواد مخدر طی ۹ ماه گذشته در شوش
در ۹ ماه گذشته از سال جاری با اجرای ۸۰طرح پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدر ۴۳کیلو گرم مواد مخدر در شهرستان شوش کشف شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح شوش: رضا نجاتی فرماندار شوش در نشست شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان شوش که با حضور دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان در محل فرمانداری شوش برگزار شد گفت: از ابتدای امسال تا کنون مقدار ۴۳کیلو گرم مواد مخدر سنتی و صنعتی توسط عوامل انتظامی شهرستان کشف و در این خصوص بیش از ۲۰۰ نفر از خرده و عمده فروشان دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح شوش,

وی افزود : در این مدت ۵۲ واحد عرضه قلیان تعطیل و بیش از ۲۹۵جام ادوات قلیان جمع آوری و امحا گردید.

,

فرماندار شوش با اشاره به کاهش سن مصرف کنندگان مواد مخدر در جامعه گفت: متاسفانه علاوه بر مردان، در بین زنان نیز استفاده از مواد مخدر افزایش پیدا کرده است.

,

رییس شوراری مبارزه با مواد مخدر شهرستان شوش با اشاره به اینکه بسیاری از خانواده ها به خاطر عدم آگاهی، به سمت مواد مخدر سوق داده می شوند گفت: آموزش یکی از مهمترین موضوعات در امر مبارزه با مواد مخدر می باشد که می تواند خانواده ها و افراد را از خطرات این بلای خانمان سوز حفظ کند.

,

رییس دبیرخانه ستاد مبارزه با مواد مخدر خوزستان با بیان اینکه مصرف مواد مخدر از سنتی به صنعتی گرایش پیدا کرده است گفت:با توجه به اینکه کنترل مواد مخدر صنعتی دشوارتر است انتظار می رود آموزش های بیشتری به دانش آموزان و دانشجویان و همچنین خانواده ها ارائه شود.

,

حسین لامی زاده اظهار داشت :بیشتر موادمخدر موجود در بازار از نوع قرص های روان گردان ،شیشه و کراک می باشند که متاسفانه خانواده ها هیچ اطلاعی از این مواد مخدر ندارند

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه