اخبار داغ

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان:

۵۰ پروژه ورزشی در استان سمنان در دست ساخت است

۵۰ پروژه ورزشی در استان سمنان در دست ساخت است
مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان از در دست ساخت بودن ۵۰ پروژه ورزشی در این استان خبر داد و گفت : برای تکمیل و بهره برداری از این تعداد پروژه ورزشی در دست ساخت ۲۹۲ میلیارد ریال اعتبار و از محل اعتبارات استانی و ملی هزینه خواهد شد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک دامغان ؛ فرزاد فتاحی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: اعتبارات اختصاص یافته برای اجرای پروژه های در دست ساخت ورزشی استان سمنان 42 میلیاردریال اعتبارات استانی ، 30میلیاردملی و 220 میلیارد ریال دیگر از محل اعتبارات شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی وابسته به وزارت ورزش و جوانان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک دامغان,

وی اضافه کرد : تا پایان سال جاری 4 پروژه ورزشی در استان سمنان تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

,

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان با بیان اینکه 815 میلیون تومان اعتبارات سال 95 این اداره کل است افزود : از این میزان اعتبار 315 میلیون تومان از محل اعتبارات استانی و 500 میلیون تومان از محل اعتبارات ملی اختصاص یافته است.

,

وی از وجود 33 هزار ورزشکار بیمه شده در استان سمنان خبر داد و اظهار داشت: این تعداد ورزشکار بیمه شده در 45 رشته ورزشی در سطح استان سمنان فعالیت دارند.

,

وی اضافه کرد : ورزشکاران استان سمنان امسال موفق شدند با حضور در مسابقات ورزشی 312 عنوان مقام کسب کنند و بدرخشند.

,

وی با اشاره به میزبانی 62 دوره مسابقات ورزشی در استان سمنان گفت : تمام سعی و تلاش ما این است که سطح ورزش استان سمنان را ارتقا ء داده تا ورزشکاران بتوانند با حضور در مسابقات کشوری حائز مقام و رتبه بیشتری در تمامی بخش های ورزشی شوند و برای مردم استان افتخار بیافرینند.

,

انتهای پیام/

, /]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه