اخبار داغ

فرمانده سپاه ولی‌عصر(عج) خوزستان:

یادمان شهدای هویزه نتیجه هویت دینی و ملی ما است/دانشجوها باید بدانند مشکل مملکت علم‌آموزی است

یادمان شهدای هویزه نتیجه هویت دینی و ملی ما است/دانشجوها باید بدانند مشکل مملکت علم‌آموزی است
سردار حسن شاهوارپور گفت:شهدای هویزه از نخبگان برجسته دانشگاهی بودند که توانایی‌های بالایی داشتند آن‌ها با دردمندان همدل بودند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رهیاب :سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان در مراسم گرامیداشت شهدای دانشجوی کربلای هویزه در محل یادمان شهدای این شهر بیان کرد: یادمان شهدای هویزه نتیجه هویت دینی و ملی ما است و ملت ایران، دشت آزادگان و هویزه درمقابل دشمنان ایستادگی کردند و جوانان خود را برای دفاع از میهن و دین فدا کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رهیاب ,
 
,
سردار شاهوارپور ادامه داد: شهدای هویزه دوران زیادی از زمان رژیم ستم شاهی تا جنگ تحمیلی را درک کرده‌اند و مردانه در مقابل شاه ایستادگی کردند و به فرمان امام (ره) لبیک گفتند.
,
 
,
وی افزود: شهدای هویزه از نخبگان برجسته دانشگاهی بودند که توانایی‌های بالایی داشتند آن‌ها با دردمندان همدل بودند.
,
 
,
فرمانده سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان گفت: شهید علم الهدی و شهدای دیگر در این منطقه به شهادت رسیدند و زندگی آن‌ها بر اساس تکلیف بود و در شش ماه ابتدای جنگ تحمیلی ضمن اینکه تجربه و تخصصی نداشتند اما در کنار ارتش و سپاه جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند تا از مرزها دفاع کنند.
,
 
,
وی بیان کرد: امروز روز مهمی است که با ورق زدن زمان و مکان بخشی از روحیه انسان که همان هویت‌ها است را مشخص می‌کند.
,
سردار شاهوارپور افزود: جمهوری اسلامی در دنیا اقتدار خود را نشان داده است و در غرب از آن به یک ابرقدرت یاد می‌کنند.
,
 
,
فرمانده سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان گفت: دانشجوها باید بدانند مشکل مملکت علم‌آموزی است تا بتوانیم در مقابل دشمن ایستادگی داشته باشیم و بدانند یکدلی و شرف، راه شهدا است و باید ادامه‌دهنده راه آن‌ها باشیم.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه