اخبار داغ

نماینده سابق مردم تهران در مجلس:

مسئولان غیرانقلابی برای کسب رأی به دنبال دوگانگی در کشور هستند/90درصد تسهیلات بانک‌ها در دولت یازدهم به 5درصد جامعه پرداخت شده است

مسئولان غیرانقلابی برای کسب رأی به دنبال دوگانگی در کشور هستند/90درصد تسهیلات بانک‌ها در دولت یازدهم به 5درصد جامعه پرداخت شده است
زاکانی گفت: مدیران غیر انقلابی به دنبال این هستند که نظامی مانند ترکیه و یا مالزی در کشور حاکم کنند که از درون سلطه‌پذیری را قبول کرده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل ازرهیاب، علیرضا زاکانی در جلسه حدیث شریف کسا با اشاره به تفاوت‌های مدیران انقلابی و غیرانقلابی اظهار داشت: مدیران غیر انقلابی به دنبال این هستند که نظامی مانند ترکیه و یا مالزی در کشور حاکم کنند که از درون سلطه‌پذیری را قبول کرده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رهیاب,

وی بابیان اینکه مسئولان غیرانقلابی برای کسب رأی به دنبال دوگانگی هستند، گفت: تاریخ نشان داده که مردم به سینه کسانی که به دنبال دوگانگی با رهبر انقلاب هستند دست رد زده‌اند. مسئولان انقلابی به مردم نگاه واقعی دارند و برای آن‌ها ارزش قائل هستند.

,

نماینده سابق مردم تهران در مجلس عنوان کرد: آقای هاشمی رفسنجانی می‌گوید که فرق من با رهبری انقلاب در این است که بنده معتقدم حتی اگر تعداد معدودی از مردم کشور به‌پای صندوق‌های رأی بیایند خوب است به شرطی که این افراد موافق ما باشند اما مقام معظم رهبری معتقدند که حضور باشکوه باشد و هرکسی که روی کار بیاید با او کار می‌کنیم.

,

وی افزود: مردم‌سالاری دینی برای مخالف و موافق حق رأی قائل است و این نگاه امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری است. مردم در این نظام حق سؤال و نظارت رادارند و اسلام و انقلاب اسلامی اجازه مطالبه گری را به مردم داده‌اند.

,

دبیرکل سابق جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با اشاره به اظهارات ظریف در کمیسیون امنیت ملی بیان کرد: این اشخاص حاضر نیستند که اشتباه خود را صادقانه با مردم اعلام کنند و وقتی‌که این اظهارات توسط آقای کریمی قدوسی منتشر شد، شروع به هوچی گری کردند. این اشخاصی که به‌دنبال پنهان‌سازی این حرف‌ها هستند، رگه‌های نفوذ دارند و نمی‌خواهند مردم از کوچک‌ترین موضوعات مطلع شوند.

,

وی با بیان اینکه برخی اشخاص نزاع بین قوا راه می‌اندازند، اظهار داشت: به اعتقاد بنده این نزاع سه جهت دارد، نخست دست‌های خالی آن‌ها است که با دعوا و هیاهو فضا را برای مطالبه مردم غبارآلود کنند، دوم اینکه می‌ترسند مبارزه دستگاه قضا با مفاسد گریبان گیر اطرافیان آن‌ها شود و سوم این است که این دعوا یک سناریوی انتخاباتی است.

,

زاکانی به تشابه توئیت رئیس‌جمهور با یک فعال ضدانقلاب اشاره کرد و گفت: برخی اشخاص وقتی به دشمن می‌رسند به دنبال راضی کردن او برای قبول حق حیات است. برای همین است وقتی برجام حاصل شد گفتند باید به دنبال برجام‌های دیگر باشیم.

,

وی با بیان اینکه برخی اشخاص با ایجاد دعواهای درونی و تحمیل شرایط سخت اقتصادی به کشور به دنبال تحقق اهداف خود هستند، افزود: بعد از فتنه 88 دیدیم که به کلینتون نامه نوشتند که ایران را تحریم کنند و حالا هم با ترامپ نامه نوشتند. این اشخاص آدم‌های معلوم‌الحالی هستند.

,

نماینده مردم تهران در ادوار هفتم، هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی بیان کرد: یک هزار و 180 هزار میلیارد تومان نقدینگی کشور است و این نقدینگی در اختیار 5 درصد جامعه است؛ یک هزار و 18 میلیارد تومان بانک‌ها در دولت یازدهم تسهیلات داده‌اند که 90 درصد از این تسهیلات در اختیار 5 درصد جامعه است.

,

وی عنوان کرد: اتفاق تلخ این است که به‌واسطه نفوذ یکی از جاسوس‌های انگلیس درباره برجام و پسابرجام با رئیس‌جمهور جلسه برگزار کند و امروز پیوستگی بین قدرت و ثروت چنان بلایی به کشور نازل کرد که در آینده‌ای نزدیک قابل‌جمع شدن نیست.

,

زاکانی با بیان اینکه برخی اشخاص به دنبال قدرت گرفتن نورچشمی‌ها هستند، اظهار داشت: آن‌ها به دنبال این هستند که با هزینه کرد پول قدرت بگیرند و قدرت را در انحصار خود داشته باشند. اشکالی که به دولت قبل می‌گرفتند این بود که بابک زنجانی هزاران میلیاردها پول را برنگرداند اما در همین دولت ده‌ها برابر بابک زنجانی پول نفت را با همان مدل زنجانی به برخی اشخاص دادند و فقط مهر محرمانه و سری بر روی موضوع زدند.

,

وی با بیان اینکه دو آسیب اقتصادی حاصل فتنه 88 درخواست تحریم ایران توسط برخی افراد نفوذی و غارت امکانات کشور توسط عده‌ای بود، گفت: یک نمونه از این غارت این بود که 51 درصد پتروشیمی باختر را 130 میلیارد تومان در حالی که هزینه لوله‌ای که خوراک را منتقل می‌کند 7 هزار میلیارد تومان بود.

,

موسس جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی افزود: وزارت اطلاعات و وزارت نفت دولت قبل شکایت کرده‌اند ولی تا الآن همه‌چیز مسکوت مانده است. شرکت بازرگانی پتروشیمی را 110 میلیارد تومان خریده‌اند ولی می‌بینیم که این شرکت 100 میلیارد دلار صادرات داشته است.

,

وی بیان کرد: پورسانت بگیری، رانت خوری و فساد در کشور بیداد می‌کند و عده‌ای در داخل از این افراد حمایت می‌کنند و صدای هرکسی دربیاید از او شکایت می‌کنند. معوقه بانکی که 110 هزار میلیارد تومان اعلام می‌شود متعلق به کسانی است که 18 قسط عقب‌افتاده دارند ولی معوقه اصلی 400 هزار میلیارد تومان است.

,

مدیرمسئول هفته نامه پنجره عنوان کرد: یعنی یک عده‌ای زرنگی می‌کنند و پشت سر هم وام‌های کلان دریافت می‌کنند و اجازه نمی‌دهند بدهی آن‌ها به بیش از 18 ماه برسد و با این سندسازی بدهی آنها جزو معوقات محسوب نمی‌شود.

,

وی با بیان اینکه دولت چرا برای شفاف‌سازی گروکشی می‌کند، اظهار داشت: چرا برخی خود را در انتخابات مدیون می‌کنند تا بعد از انتخابات مجبور شوند میدان غارت گری را برای دیگران فراهم کنند؟ طلبه‌ای در مدرسه معصومیه برای من نوشته بود که این اطلاعاتی است که فقط تو میدانی و آن چیزهایی که نمی‌دانی از این بیشتر است!.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه