اخبار داغ

سفره های پر از اطعمه و اشربه بعضی از خواص مجال درک درد مردم را گرفته است/ در مستی قدرت ملت مظلوم را سپر کرده اند

سفره های پر از اطعمه و اشربه بعضی از خواص مجال درک درد مردم را گرفته است/ در مستی قدرت ملت مظلوم را سپر کرده اند
آن ها شکمشان سیر، رفاهشان برپا و نگاهشان به غرب است، تابعیت دوگانه در دست و فکرشان لیبرال، سوار بر خر مرادند و بی خبر از قهر ملت که اگر به خروش آید کاخشان نابود و به زباله دان تاریخ افکنده خواهند شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آوای نطنز، به نظر نمی رسد شبهه علمی در حقانیت اسلام، انقلاب و راه امام و شهدا از جمله دفاع از مظلومان، مبارزه با استکبار جهانی و پایبندی به اصول و ارزش های اسلام و همچنین مبارزه با استبداد و خودکامگی در بین خواص جامعه ما وجود داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای نطنز،,

آنچه که امروز جامعه ما با آن درگیر است شهوت عملی بعضی از خواص جامعه است، دنیا طلبی، زر اندوزی، قدرت طلبی، کاخ نشینی، رفاه طلبی و اشرافی گری سبب شبهه افکنی و ایجاد تشکیک در حقانیت نظام، انقلاب، اصل ولایت فقیه، اسلامیت نظام و غیره شده است.

,

بعضی از خواص جامعه و به خصوص آنان که روزی طلایه دار انقلاب بودند امروز احساس خستگی و حتی پشیمانی می کنند و سخنان آن ها نسبت به اوایل انقلاب دچار چرخش قابل توجهی شده است.

,

اگر سخنان امروز این افراد با سخنان گذشته دور آن ها مقایسه شود با تعارض و تناقض فاحشی مواجه خواهیم شد و چه بسا اگر آن صحبت ها را به خودشان عرضه کنیم  منکر آن خواهند شد، چرا که اسیر نفسانیت خود گشته و مصداق آیه شریفه «ارایت الذی اتخذ الهه هواه» گشته اند.

,

زندگی کاخ نشینی و سرگرم شدن به زرق و برق زندگی با روحیه استکبار ستیزی منافات دارد چرا که این نوع زندگی کاخ نشینی با اصل انقلاب در تعارض و به نوعی حرکت در مسیر استکبار است.

,

زهد و ساده زیستی و داشتن زندگی در سطح مردم امروز به شدت رو به زوال است و برخی از مسئولان دیگر با مردم همدرد نیستند و نمی توانند در تحربم ها کنار مردم سختی بکشند چون دیوار بلند کاخ آن ها و سفره های پر از اطعمه و اشربه آنها مجال درک فقر، گرسنگی و درد مردم را به آن ها نمی دهد.

,

آن ها شکمشان سیر، رفاهشان برپا و نگاهشان به غرب است، تابعیت دوگانه در دست و فکرشان لیبرال، سوار بر خر مرادند  و بی خبر از قهر ملت که اگر به خروش آید کاخشان نابود و به زباله دان تاریخ افکنده خواهند شد.

,

این افراد یکبار در نهم دی خروش مردم را دیدند اما متنبه نشدند، نه به خود آمدند، نه عذر خواهی کردند، نه پشیمان شدند و نه حتی آن را ابراز کردند بلکه همچنان بر طبل غرور خود کوفتند و در مستی کسب قدرت، ملت مظلوم ایران را سپر هواهای خود کرده اند.

,

اینان هر روز در تداوم راه امام و شهدا بذر تردید می پاشند و سعی می کنند آنان را از مسیر انقلاب باز داشته و به استکبار چراغ سبز نشان دادند درحالی که خود غرق نعمتند در تحریم ملت با استکبار همنوا شده تا پشت ملت را خم کنند و آنها را در برابر شیطان وادار به سازش و تسلیم کنند.

,

مرگشان باد از این همه رذالت و پستی این همه غرور و مستی ابن همه ذلت و خواری این همه کوری و لجاجت این همه تکبر و نخوت این همه وطن فروشی.

,

اگر روزی اصحاب جمل از دل حکومت اسلامی قد علم کردند و برای حفظ ثروت و کسب قدرت به جنگ امام خود رفتند و مردم را وسیله کسب اهدافشان کردند در آینده اصحاب صفین آمدند.

,

افرادی چون معاویه در دل حاکمیت اسلامی پرورش یافتند و با کسب قدرت و انباشت ثروت در بدنه نظام به یارگیری پرداختند و منتظرند تا جنگ صفین را در درون نظام به راه اندازند که فتنه اش به مراتب از جنگ جمل بالاتر و نتیجه اش سخت تر خواهد بود.

,

اگر جنگ جمل به نابودی رهبرانش یا انزوای آن ها انجامید، در جنگ صفین اگر هوشیاری و بصیرت مردم نباشد به انزوای امام و مشروعیت قدرت طلبان خواهد انجامید اما این ها غافلند که دیگر این مردم آن مردم کوفه نیستند و در شرایط سخت دست از اطاعت از امامشان بر نخواهند داشت و آنچه که در آخر حاصل خواهد شد چیزی جز انزوای آن ها و ان شاء الله نابودی آن ها نخواهد بود.

,

عبدالله کرمانی نژاد

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه