اخبار داغ

آیت الله علوی گرگانی:

هاشمی رفسنجانی در صحنه های مختلف انقلاب نقش آفرین و موثر بود

هاشمی رفسنجانی در صحنه های مختلف انقلاب نقش آفرین و موثر بود
آیت الله علوی گرگانی در پیامی ارتحال رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قم فردا،متن پیام تسلیت آیت الله علوی گرگانی مرجع تقلید شیعیان به مناسبت ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به این شرح است:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا, قم فردا,

خبر درگذشت ناگهانی جناب مستطاب حضرت حجة الاسلام و المسلمین آقای شیخ علی اکبر هاشمی رفسنجانی رحمه الله یار دیرین امام و رهبری و شخصیت زحمتکش و پرتلاش سالهای طولانی قبل و بعد از انقلاب موجب تأثر و تألم اینجانب گردید.

,

این عالِم مجاهد و زحمتکش که در دوران قبل از انقلاب در مبارزات بر علیه دستگاه سلطنتی شاهنشاهی در کنار مرحوم آیت الله طالقانی و شهیدان بهشتی و مطهری و مفتح رحمهم الله و برخی دیگر از انقلابیون وفادار به امام خمینی رحمه الله سالها رنج زندان را کشیدند.

,

 بعد از انقلاب نیز امام خمینی رحمه الله را تنها نگذاشته و در صحنه های مختلف و در رده های بالای انقلاب همچون ریاست مجلس شورای اسلامی و جانشین فرمانده کل قوا در زمان جنگ نقش آفرین و مؤثر بودند.

,

ایشان با هوشیاری و زحمات فراوان بعد از رحلت امام خمینی رحمه الله نیز در سازندگی و آبادی مملکت ایران نقش ماندگار ایفا کردند.

,

اینجانب این ضایعه را در درجه اول به محضر امام زمان علیه السلام و به مقام معظم رهبری، همچنین به خانواده و بازماندگان آن مرحوم تسلیت گفته و امید است که خداوند با فضل و رحمت خود ایشان را مشمول عنایات وافره خود قرار دهد و شفاعت اجداد طاهرین شامل حال ایشان گردد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه