اخبار داغ

عضو جامعه مدرسین:

آیت الله هاشمی رفسنجانی هیچ گاه از انقلاب و رهبری دوری نکرد

آیت الله هاشمی رفسنجانی هیچ گاه از انقلاب و رهبری دوری نکرد
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی شخصیتی بود که با وجود فراز و نشیب حوادث دوران، هیچ گاه با انقلاب قهر نکرد و از مقام معظم رهبری دوری نجست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛آیت الله محسن فقیهی در گفتگو با  قم فردا،ا، ضمن تسلیت درگذشت رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام ابراز داشت: ایشان در هر برهه ای از زمان چه در دوران قبل و چه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی یک شخصیت ویژه ، مبارز و مجاهد بوده است که به خصوص خدمات ایشان به نهضت امام (ره) خیلی روشن و واضح است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  قم فردا,


وی اضافه کرد: بعد از انقلاب هم ایشان با تمام توان در خدمت انقلاب و امام راحل بودند و بعد از ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در خدمت مقام معظم رهبری با کمال صداقت و رفاقت صمیمانه قرار داشتند.

,
,


این استاد ادامه داد: مرحوم آیت الله هاشمی گرچه در عرصه جهانی به عنوان یک سیاستمدار مطرح و با نفوذ شناخته می شدند ، اما در عین حال و در کمال احترام از مقام معظم رهبری تبعیت می کردند و حتی می گفتند که گرچه در برخی از جهات با مقام معظم رهبری اختلاف نظر دارم اما ایشان رهبر است و ما رهروی راه ایشان هستیم و تابع خواهیم بود.

,
,


وی تاکید کرد: ایشان هیچ وقت از انقلاب و رهبری قهر نکرد و گرچه عده ای مباحثی درباره ایشان مطرح می کردند اما همواره در خدمت انقلاب و رهبری قرار داشت و خود را تابع ولایت فقیه می دانست.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه