اخبار داغ

پوشش لحظه‌‌به‌لحظه مراسم بزرگداشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی:

رهبر معظم انقلاب بر پیکر رئیس فقید مجمع تشخیص نماز اقامه می‌کنند/سردار سلیمانی در حسینه جماران حضور یافت/محدودیت‌های ترافیکی مراسم تشییع

رهبر معظم انقلاب بر پیکر رئیس فقید مجمع تشخیص نماز اقامه می‌کنند/سردار سلیمانی در حسینه جماران حضور یافت/محدودیت‌های ترافیکی مراسم تشییع
لحظه‌ به لحظه مراسم بزرگداشت و مراسم تشییع و خاکسپاری آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام، در این خبر به روزرسانی می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛آیت‌الله اکبر هاشمی‌رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام پس از عمری مجاهدت و تلاش در مسیر آرمان‌های انقلاب عصر روز گذشته یکشنبه 19 دی ماه در یکی از بیمارستان‌های تهران دار فانی را وداع گفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

برپایه این خبر محمد حاجی‌آقاجانی معاون درمان وزیر بهداشت در خصوص اقدامات پزشکی انجام شده برای آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: ایشان در ساعت 18 امروز به طور ناگهانی دچار ایست کامل قلبی شدند.

,

وی افزود: ایشان بلافاصله به یکی از بیمارستان‌های تهران منتقل شده و در اورژانس با حضور یک تیم کامل پزشکی و مجرب عملیات احیا آغاز شد.

,

حاجی آقاجانی گفت: متاسفانه در ساعت 19.30 تلاش پزشکان بی‌نتیجه ماند و روح ایشان به ملکوت اعلی پیوست.

,

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی مسئولیت‌های مهمی همچون عضویت در شورای انقلاب اسلامی، ریاست مجلس شورای اسلامی، ریاست مجلس خبرگان، ریاست جمهوری و ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام را برعهده داشت.

,

به گزارش فارس، رهبر انقلاب اسلامی صبح فردا (سه‌شنبه) با حضور در مراسم تشییع پیکر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام در دانشگاه تهران، نماز را بر پیکر ایشان اقامه می‌کنند و شروع این مراسم از ساعت 8:30 صبح خواهد بود.

,

,

, ,

 

,

لحظه‌ به لحظه مراسم بزرگداشت و مراسم تشییع و خاکسپاری آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام، در ادامه این خبر به روزرسانی می‌شود:

, لحظه‌ به لحظه مراسم بزرگداشت و مراسم تشییع و خاکسپاری آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام، در ادامه این خبر به روزرسانی می‌شود:,

 

,

حزب موتلفه اسلامی با صدور پیامی ضمن تسلیت رحلت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی تاکید کرد: مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در مقاومت در برابر کاپیتولاسیون آمریکایی شاه یار شهدای بزرگوار موتلفه اسلامی امانی، بخارایی، نیک نژاد و هرندی بود.

,

 

,

حزب همبستگی ایران اسلامی به مناسبت ارتحال عالم مجاهد و ربانی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی بیانیه‌ای صادر کرد.

,

 

,

وزیر بهداشت،‌ درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه دلایل درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی کاملاً واضح است گفت: مرحوم هاشمی خودش علاقه‌ای به داشتن تیم پزشکی نداشت.

,

 

,

وزیر علوم و تحقیقات گفت: ما در دوره اول وزارت فرهنگ و آموزش عالی دنبال بودجه بودیم و اقای هاشمی هم رئیس مجلس بودند، از ایشان خواستیم اعتبارات بیشتری برای دانشگاه منظور کنند که ایشان هم نظر لطف داشتند و همین کار انجام شد.

,

 

,

وزیر نیرو گفت: آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی در تمامی مراحل انقلاب چه قبل و چه بعد از پیروزی و چه در جنگ تحمیلی و بعد از آن نقش بسیار مهمی در پیروزی و تثبیت انقلاب ایفا کردند.

,

 

,

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه اعتدال،‌عقلانیت و میانه‌روی از ویژگی‌های آیت‌الله هاشمی بود گفت: ایشان از ابتدای انقلاب خارج از جناح‌بندی‌های سیاسی مسیر انقلاب را پیش گرفتند و ما شخصیت بزرگ و پدر انقلابی را از دست دادیم.

,

 

,

معاون اول رئیس‌جمهور با بیان اینکه آیت‌الله هاشمی پشتوانه و استوانه نظام، مسئولین و رهبر انقلاب بود، خاطرنشان کرد: ایشان چه در دوران قبل از انقلاب و چه پس از آن، در مسیر آرمان‌های انقلاب و یاریگر امام(ره) و رهبر انقلاب بود.

,

 

,

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه از دوران دفاع مقدس خاطراتی با آیت‌الله هاشمی داریم که با شجاعت تمام برای شناسایی و ابلاغ تدابیر تا اهواز نیز رفتند، گفت: ایشان یار و یاور و تأییدکننده رهبر انقلاب بودند.

,

 

,

نایب‌رئیس سابق مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم کشور دوباره سوگوار مردی هستند که یار امام و انقلاب بود، گفت:‌ مردم با شخصیتی وداع می‌کنند که بیش از نیم‌قرن در راه عزت، اقتدار و آزادی ملت کوشید.

,

 

,

در پی درگذشت آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی، جبهه مردمی نیرو های انقلاب اسلامی پیام تسلیتی صادر کرد.

,

 

,

زهرا مصطفوی دختر حضرت امام(ره) با صدور پیامی رحلت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت.

,

 

,

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با رفتن آیت‌الله هاشمی، ان‌شاءالله دعواهای سیاسی تمام می‌شود، گفت: ایشان یار نزدیک امام(ره)، شهید مطهری و رهبر انقلاب بودند.

,

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه آیت‌الله هاشمی همواره در مقاطع مختلف در کنار امام و رهبر انقلاب بودند، گفت: فقدان ایشان بسیار عظیم است و باید بگویم اییشان هیچ جایگزینی ندارد.

,

آیت‌الله مصباح‌یزدی ضمن تسلیت درگذشت آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی گفت: آقای هاشمی‌رفسنجانی قبل و بعد از انقلاب اسلامی در خدمت نظام اسلامی بود و خدمات فراوانی نسبت به نظام اسلامی داشتند.

,

حجت‌الاسلام محسن غرویان استاد حوزه و دانشگاه امروز (دوشنبه) در حاشیه مراسم اولین روز سوگواری آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در حسینیه جماران و در جمع خبرنگاران درباره سیره مبارزه انقلابی ـ سیاسی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی اظهار داشت: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی شناسنامه انقلاب هستند.

,

 

,

سهیلا جلودارزاده نماینده مردم تهران عصر امروز (دوشنبه 20 دی 95) در حسینیه جماران و در جمع خبرنگاران درباره سیره انقلابی و سیاسی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی اظهار داشت:‌ آیت‌الله هاشمی رفسنجانی یکی از مبارزینی بود که در پیروزی انقلاب اسلامی نقش مؤثری داشتند.

,

استاندار سمنان گفت:‌ شخصیت جامع آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به نحوی بود که در هیچ یک از جریان‌های سیاسی نمی‌گنجید و فوق جریانات سیاسی اجتماعی بود.

,

 

,

آیت الله محی الدین حائری شیرازی عضو سابق مجلس خبرگان رهبری  طی پیامی ارتحال آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت.

,

 

,

حزب مردمی اصلاحات در اطلاعیه درگذشت آیت‌الله هاشمی تصریح کرد: فقدان آن فقید سعید که همواره، همراه انقلاب، امام و رهبری بوده اند، ثلمه ای بس بزرگ خواهد بود.

,

رئیس هیئت عالی حل اختلاف و تنظیم روابط قوای سه‌گانه با صدور پیامی ارتحال آیت‌‌الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت.

,

ستاد نماز جمعه تهران با صدور پیامی ضمن تسلیت رحلت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی اعلام کرد: او به تعبیر مقام معظم رهبری نمونه کم‌نظیری از نسل اول مبارزات ضد ستم‌شاهی و از رنج‌دیدگان این راه پرخطر و پرافتخار بود.

,

در پی درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، یار دیرین امام راحل و رهبر معظم انقلاب، اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام، پیام تسلیتی صادر کردند.

,

سید مصطفی میرسلیم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام طی یادداشتی آخرین جلسه خود با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در آخرین روز حیات آن فقید مرحوم را روایت کرد.

,

حجت‌الاسلام شیخ حسین انصاریان در پی رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی(ره) پیام تسلیتی صادر کرد و درباره رحلت وی تاکید کرد: با کمال تأثر از درگذشت مبارز و خدمتگذار انقلاب اسلامى مرحوم آیت الله هاشمى رفسنجانى مطلع شدم، این انسان مجاهد و خدوم از نخستین یاران امام راحل رحمة الله علیه و مبارزان سخت کوش انقلاب به شمار مى‌آمد.

,

آیت‌الله محمدعلی موحدی کرمانی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز و نایب‌رئیس مجلس خبرگان رهبری در پی درگذشت آیت‌آلله هاشمی‌رفسنجانی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام پیام تسلیتی صادر کرد.

,

در پی درگذشت آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام، آیت‌الله یزدی رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، پیام تسلیتی صادر و تاکید کرد: مرگ برای همه حق است و برای همه ما هست و عاقبت همه ما مرگ است. مرگ بهترین موعظه برای همه ماست. خداوند ان‌شاءالله همه شخصیت‌هایی که به هردلیلی از این دنیا می‌روند مورد غفران خود قرار دهد و به درجات عالی برساند.

,

مراسم ختم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از سوی آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب برگزار می‌شود.

,

طبق اعلام روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، این مجلس ختم روز چهارشنبه ٢٢ دی ماه از ساعت ٩:٣٠ تا ١١ در حسینیه امام خمینی برگزار می‌شود.

,

در این اطلاعیه آمده است:‌ علاوه بر شخصیت‌های داخلی ، سفرای کشورها و روسای جمهوری نیز حضور خواهند داشت.

,

با تصمیم خانواده آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی، پیکر ایشان در حرم مطهر امام خمینی(ره) دفن خواهد شد.

,

همچنین غلامعلی رجایی مشاور آیت‌الله هاشمی رفسنجانی نیز اعلام کرد که محل تدفین به حرم امام تغییر یافت.

,

مراسم بزرگداشت آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی صبح امروز دوشنبه 20 دی‌ماه با حضور مسئولان و شخصیت‌ها در حسینیه جماران برگزار شد.

,

در این مراسم حسن روحانی، علی لاریجانی، جواد ظریف،‌ سردار دهقان، سرلشکر فیروزآبادی،‌ اسحاق جهانگیری، علی ربیعی، نعمت‌زاده،‌ قاضی‌زاده هاشمی، امامی‌کاشانی، علی‌عسگری، عبدالله نوری، الیاس نادران، احمد توکلی،‌ پرویز فتاح، موسوی‌لاری، رضا خاتمی، پورابراهیمی، علی فلاحیان، حمید میرزاده،حسین فریدون، مصطفی کواکبیان، بهروز نعمتی،‌ غلامرضا کاتب، غلامرضا تاجگردون، محمدرضاتابش و جمعی از نمایندگان مجلس حضور دارند.

,

پیکر مرحوم آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی از میدان انقلاب به سمت میدان راه‌آهن تشییع می‌شود

, پیکر مرحوم آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی از میدان انقلاب به سمت میدان راه‌آهن تشییع می‌شود,

محسن هاشمی فرزند آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی درخصوص جزئیات برگزاری مراسم تشییع  و تدفین پیکر رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام، گفت: مراسم تشییع صبح فردا ساعت 10 صبح در محل نماز جمعه در دانشگاه تهران، به امامت رهبر انقلاب برگزار می‌شود.

,

وی افزود: طبق برنامه‌ریزی‌ها اگر مشکل ترافیک اجازه بدهد قرار است پیکر ایشان از مسیر میدان انقلاب به سمت میدان راه‌آهن تشییع شود.

,

هاشمی خاطرنشان کرد: بعد از برگزاری مراسم تشییع، پیکر ایشان به مرقد امام خمینی (ره) منتقل خواهد شد و در جوار مرقد امام راحل دفن خواهد شد.

,

آیت الله هاشمی همواره در کنار امام و رهبری بودند

, آیت الله هاشمی همواره در کنار امام و رهبری بودند,

علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی در حاشیه مراسم اولین روز سوگواری آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در جماران و در جمع خبرنگاران با اشاره به سیره مبارزاتی انقلابی آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی اظهار داشت: آیت الله هاشمی انسانی بسیار برجسته و ستون انقلاب بود.

, علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی در حاشیه مراسم اولین روز سوگواری آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در جماران و در جمع خبرنگاران با اشاره به سیره مبارزاتی انقلابی آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی اظهار داشت: آیت الله هاشمی انسانی بسیار برجسته و ستون انقلاب بود., علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی در حاشیه مراسم اولین روز سوگواری آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در جماران و در جمع خبرنگاران با اشاره به سیره مبارزاتی انقلابی آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی اظهار داشت: آیت الله هاشمی انسانی بسیار برجسته و ستون انقلاب بود., علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی در حاشیه مراسم اولین روز سوگواری آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در جماران و در جمع خبرنگاران با اشاره به سیره مبارزاتی انقلابی آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی اظهار داشت: آیت الله هاشمی انسانی بسیار برجسته و ستون انقلاب بود.,

وی افزود: در ٤٠ سال گذشته پس از پیروزی انقلاب با چالش ها و گردنه های مختلفی هم در دوران حضرت امام و هم در دوران رهبری رو به رو بودیم که همواره آقای هاشمی در کنار امام و رهبری قرار داشتند، وی  هیچ وقت در چهارچوب حزب و جناح عمل نکرد.
شمخانی تصریح کرد: تلقی همه ملت ایران از آقای هاشمی تلقی وحدتی است که ناشی از رفتار و شخصیت ایشان می شود، فردا ملت ایران آن فرمایش حضرت امام را که «هاشمی زنده است تا انقلاب زنده است» را با حضور در تشییع جنازه ایشان ثابت خواهند کرد و هرگز فراموششان نخواهند کرد.

,
,

آیت‌الله هاشمی مرکز حرکت کسانی بود که دل در گرو انقلاب دارند

, آیت‌الله هاشمی مرکز حرکت کسانی بود که دل در گرو انقلاب دارند,

منوچهر متکی وزیر اسبق امور خارجه عصر امروز در حاشیه مراسم وداع با آیت الله هاشمی در حسینیه جماران و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عظمت و بزرگی آن مرحوم مجموعه‌ای از درس برای کسانی بود که با ایشان محشور بودند. از سال 59 توفیق داشتم اولین درس‌های سیاسی بعد از پیروزی انقلاب را در محضر ایشان در کرسی ریاست مجلس پیدا کنم.

,

وی افزود: ایشان مرکز حرکت برای کسانی بود که دل در گرو انقلاب دارند؛ ملت ایران مرد بزرگی را از دست داد.

,

متکی ادامه داد: هرکس در یک ملاقات با هاشمی مجذوب وی می‌شد، جاذبه حداکثری و دافعه حداقلی در برخورد با دیگران از وی شخصیت ممتازی ساخته بود، به طوری که در دل وی کینه کسی نمی گنجید.

,

وزیر اسبق امور خارجه ادامه داد:ایشان اهداف و آرمان‌های انقلاب را در دوران سخت مبارزه دنبال می‌کرد، درباره هاشمی رفسنجانی کسی در حد یا بالاتر از او باید سخن بگوید. همچون رهبر انقلاب که در دوره‌ نزدیک به شش دهه با ایشان مانوس بودند.

,

همه فرماندهان به هوش و تدبیر بسیار آیت الله هاشمی در طول جنگ تحمیلی معتقد بودند

, همه فرماندهان به هوش و تدبیر بسیار آیت الله هاشمی در طول جنگ تحمیلی معتقد بودند,

 سردار سرلشکر غلامعلی رشید فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء (ص) در حاشیه مراسم سوگواری آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در جماران و در جمع خبرنگاران با اشاره به سیره مبارزاتی انقلابی آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی اظهار داشت: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی شخصیتی جامع بود و در همه عرصه‌های دفاعی، امنیتی، سیاست خارجی، اقتصادی و فرهنگی نقش بسیار مهمی را برعهده داشت و  صاحب تفکر بود.

,

وی افزود: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در سیاست خارجی انسانی بسیار آگاه و مسلط بود و در عرصه های اقتصای حتی در زمان جنگ که هنوز رئیس‌جمهور نبودند افکار بسیار بلندی داشتند.

سردار رشید تصریح کرد: بعد از اتمام دوران ریاست جمهوری همواره یکی از مهم‌ترین دغدغه های ایشان مسائل اقتصادی بود و به فکر معیشت مردم بودند؛ قبل از انقلاب نیز یک متفکر، نویسنده و محققی بود که جامعه و ملت ایران را به‌خوبی می‌شناخت.

,
,
,

فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء (ص) با بیان اینکه بخش زیادی از خاطرات ما مربوط به دوره‌ای است که ایشان به نیابت از حضرت امام(ره) فرماندهی رزمندگان در جنگ را بر عهده داشت گفت: 18 دی ماه 65 در جنوب غرب اهواز در قرارگاه خاتم‌الانبیا جمع شدیم و ایشان برای عملیاتی کربلای 5 تصمیم‌گیری کردند و ما در آن شب تاریخی به فکر بلند و قدرت تصمیم‌گیری آیت‌الله هاشمی رفسنجانی پی بردیم؛ همه ما فرماندهان ارتش و سپاه معتقدیم ایشان در عرصه دفاع و امنیت در طول 8 سال دفاع مقدس فرماندهی بسیار باهوش و صاحب تدبیر بود.

,

 

,

سردار سلیمانی در حسینه جماران حضور یافت

, سردار سلیمانی در حسینه جماران حضور یافت,

 

,

سردار سرلشکر قاسم سلیمانی  فرمانده سپاه قدس عصر امروز پس از حضور در منزل آیت‌الله هاشمی و عرض تسلیت به خانواده ایشان در حسینیه جماران حاضر شد.

,


همزمان با حضور وی حاضران شعار «صل علی محمد(ص) سردار حرم آمد» سر دادند.

,
,

محدودیت‌های ترافیکی مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی

, محدودیت‌های ترافیکی مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی,

سرگرد شریفی مسئول اطلاع رسانی پلیس راهور ناجا در  رابطه با محدودیت‌های ترافیکی فردا گفت: بنابر اعلام فرمانده انتظامی پلیس راهور جزئیات برنامه‌ریزی انجام شده به منظور اقامه نماز در دانشگاه تهران و مراسم تشییع پیکر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به شرح زیر است:

,

مطابق با برنامه‌ریزی‌های انجام شده تمهیدات لازم ترافیکی و امنیتی برای اقامه نماز در دانشگاه تهران و مراسم تشییع پیکر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام که در طول خیابان انقلاب از مقابل دانشگاه تهران به سمت خیابان حافظ و همچنین مراسم تدفین وی در مرقد مطهر امام خمینی(ره) انجام گرفته است. 

,

بر این اساس از ساعت 24 امشب محدودیت‌های توقف در معابر حاشیه‌ای دانشگاه تهران اعمال می‌شود و از این رو لازم است تا شهروندان تهرانی از پارک خودروهای خود در این معابر خودداری کنند.

,

همچنین برابر محدودیت‌های ترافیکی برنامه‌ریزی شده ممنوعیت تردد وسایل نقلیه از خیابان انقلاب از ساعت 6 صبح فردا در مسیر شرق به غرب و بالعکس ممنوع است. 

,

علاوه بر این در رینگی که برای این مراسم در نظر گرفته شده از تردد هرگونه وسایل نقلیه به شرح زیر ممانعت به عمل خواهد آمد:

,

الف- از شمال طول بلوار کشاورز حد فاصل خیابان کارگر تا پل کریم‌خان

,

ب- از جنوب طول خیابان جمهوری حدفاصل خیابان کارگر تا خیابان حافظ

,

ج- از شرق طول خیابان حافظ حدفاصل خیابان کریم‌خان تا خیابان جمهوری

,

د- از غرب طول خیابان کارگر حدفاصل بلوار کشاورز تا خیابان جمهوری 

,

شریفی برای مراسم تدفین پیکر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی نیز با توصیه به شهروندان برای استفاده از حمل و نقل عمومی از آن‌ها خواست تا حتی‌المقدور از مترو و سایر وسایل نقلیه عمومی در نظر گرفته شده برای این مراسم که اطلاع رسانی آن توسط دستگاه‌های مربوطه انجام شده است استفاده کنند.

,

وی افزود: برای کسانی که قصد دارند با خودرو شخصی خود در این مراسم شرکت کنند پارکینگ عمومی ضلع شمال مرقد امام خمینی در شمال بلوار علامه و همچنین پارکینگ آفتاب در ضلع غربی آزاد راه خلیج فارس در نظر گرفته شده‌است. همچنین شرکت کنندگان در این مراسم می‌توانند از معابر داخل قطعات بهشت زهرا برای پارک خودروهای خود استفاده کنند.

,

عراقچی در حسینیه جماران حاضر شد

, عراقچی در حسینیه جماران حاضر شد,

عباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه برای شرکت در مراسم وداع با مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام امشب در حسینیه جماران حاضر شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه