اخبار داغ

مسابقات قرآنی اوقاف بهمئی برگزار می شود

مسابقات قرآنی اوقاف بهمئی برگزار می شود
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بهمئی تاریخ رسمی آزمون های حفظ و مفاهیم قرآن کریم در شهرستان را اعلام کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالمحمد نمازی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار سایت خبری آوای ماغر تاریخ رسمی آزمون های حفظ و مفاهیم قرآن کریم در شهرستان را اعلام کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عبدالمحمد نمازی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار سایت خبری آوای ماغر تاریخ رسمی آزمون های حفظ و مفاهیم قرآن کریم در شهرستان را اعلام کرد., سایت خبری آوای ماغر , , آوای ماغر , آوای ماغر,

نمازی تصریح کرد: کلاسهای حفظ قرآن وابسته به اداره اوقاف و امور خیربه شهرستان بهمئی در طول سال برگزار می شود که جوانان و نوجوانان از این کلاسها استقبال خوبی می کنند.

,

این مسئول یکی از رسالتهای سازمان اوقاف و امور خیریه را ترویج فرهنگ قرآن و عترت عنوان کرد و گفت: در این راستا تمام تلاش ما این است که بستری فراهم شود تا علاقمندان به فعالیتهای قرآنی بتوانند به اهداف خود برسند.

,

نمازی خاطرنشان کرد:این سازمان به صورت سالانه مسابقات حفظ و مفاهیم قرآن کریم برگزار می کند که امسال همانند روال گذشته این آزمون در ماه های پایانی سال برگزار می شود.

,

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بهمئی گفت: بر این اساس آزمون شفاهی طرح حفظ قرآن کریم در تاریخ ۲۵ بهمن ماه در شهرستان بهمئی برگزار می شود.

,

 وی افزود: آزمون سراسری کتبی حفظ و مفاهیم قرآن کریم روز پنج شنبه ۵ اسفند ماه همزمان با سراسر کشور در شهرستان بهمئی برگزار می شود.

,

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کهگیلویه در پایان از علاقمندان جهت حضور در این مسابقات خواست به اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مراجعه کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه