اخبار داغ

برنامه اعزام کاروان‌های راهیان‌نور گلستان از بهمن ماه

برنامه اعزام کاروان‌های راهیان‌نور گلستان از بهمن ماه
سرهنگ پاسدار حسین کریمی: حرکت راهیان نور یک حرکت قوی و بزرگ فرهنگی در جهت تداوم انقلاب اسلامی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کوله بار، کاظم نوروزی در جلسه ستاد راهیان نور استان گلستان با قدردانی از عوامل راهیان نور محلات و دانش‌آموزی، انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های آینده را از مهم‎ترین دستاوردهای کاروان های راهیان نور اعلام کرد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی افزود: خوشبختانه تاکنون 8 هزار زائر در 9 ماه نخست سال 95 به راهیان نور اعزام کردیم و بنا داریم 10 هزار زائر دیگر تا پایان سال جاری اعزام کنیم.
,
 
,
مسئول اردویی سپاه نینوا استان گلستان تصریح کرد: راهیان نور یک حرکت بسیار بزرگ فرهنگی است که می‌تواند برکات زیادی را در پی داشته باشد. 
,
 
,
نوروزی زمان اعزام کاروان‌ها را اعلام کرد و گفت: نخستین کاروان از 5 بهمن ماه از بسیج دانش آموزی، 14 اسفند تا 20 اسفند ماه بسیج دانشجویی و از 22 اسفند ماه بسیج محلات آغاز و تا 13 فروردین 96 ادامه خواهد داشت. 
,
 
,
مسئول راهیان نور سپاه نینوا استان گلستان اظهار کرد: امیدواریم امسال هم مانند سال‌های گذشته سفرهایی ایمن و بی خطری را برای زائران داشته باشیم. 
,
 
,
سرهنگ پاسدار حسین کریمی اول افزود: حرکت راهیان نور یک حرکت قوی و بزرگ فرهنگی در جهت تداوم انقلاب اسلامی است و انقلاب اسلامی با چند مولفه  اصلی به پیروزی رسید و تداوم آن هم با همان مولفه هاست. 
,
 
,
وی افزود: حاکمیت دینی، تفکر و اندیشه ولایی است و در زمان غیبت حضور ولی مطلقه فقیه است که به جامعه آرامش می‌دهد و این حاکمیت دینی در دو اصل ولایت مطلقه فقیه و اصل فرهنگ خلاصه می‌شود. 
,
 
,
جانشین سپاه نینوا گلستان اظهار داشت: فرهنگ جهاد و شهادت ما را از گردنه‎های بسیاری عبور داد و موانع بسیار بزرگی را به این واسطه توانستیم از خود دور کنیم  و باید حفظش کنیم. 
,
 
,
کریمی اول افزود: شما متولی و مروج زنده نگه داشتن ولایت و جهاد و شهادت هستید و ستاد راهیان نور متولی و مروج زنده نگه داشتن یاد شهدا است و ما افتخار می‌کنیم که در این عرصه خدمت می‌کنیم و دراین را خود را به عنوان سربازی در پشت خاکریز دشمن می‌بینیم. 
,
 
,
وی اظهار کرد: خدمت به راهیان نور را یک کار اسلامی برای آینده کشور ببینید و به عنوان یک کار اداری نگاه نکنید ببینید دشمن می خواهد فکر جهاد و شهادت را از بین برود و جوانان ما به سمت فضای مجازی بروند و ما باید با روحیه خادمی تلاش کنیم و یاد و خاطر شهدا را برای نسل آینده زنده کنیم. 
,
 
,
کریمی اول گفت: امروز دشمن با اصول و اعتقادات ما درجنگ است و در فتنه 88 دیدید با چه اصولی جنگیدند ولی با رهنمودها و هدایت رهبری نتوانستند موفق شوند.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه