اخبار داغ

ازسرگیری اردوهای راهیان‌نور دانش‌آموزی گیلان

ازسرگیری اردوهای راهیان‌نور دانش‌آموزی گیلان
زاده رستم گفت: اعزام های راهیان نور استان گیلان همزمان با سراسر کشور در مهرماه آغاز و به دلیل برگزاری امتحانات دانش آموزی به صورت مقطعی متوقف گردیده بود که پس از اتمام از سوم بهمن ماه ادامه خواهند یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کوله بار؛ اصغر زاده رستم مسئول سازمان اردویی،راهیان نور و گردشگری سپاه قدس گیلان از سرگیری اردو های راهیان نور دانش آموزی در سوم بهمن ماه خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: اعزام های راهیان نور استان  گیلان همزمان با سراسر کشور در مهرماه آغاز  و به دلیل برگزاری  امتحانات دانش آموزی به صورت مقطعی متوقف گردیده بود که پس از اتمام از سوم بهمن ماه ادامه خواهند یافت .

,

زاده رستم با بیان اینکه مقصد اردو های پیش بینی شده مناطق عملیاتی جنوب می باشند اظهار داشت: یادمان های؛ اروند، شلمچه ،هویزه ، دهلاویه و پادگان شهید محمود وند اهواز از نقاط مورد بازید در مقطع حضورکاروان های راهیان نور استان گیلان در مناطق عملیاتی جنوب خواهد بود.

,

زاده رستم یادآور شد: پیش از این بیش از 8 هزار دانش آموز از شهرستان های استان به مناطق عملیاتی غرب و  جنوب اعزام شده بودند و با توجه به برنامه پیش بینی شده کلیه اعزام های پایانی  در دو ماه آینده به مناطق عملیاتی جنوب خواهد بود.

,

 وی در ادامه اظهار داشت: یکی از کارهای صورت گرفته در طول اعزام استفاده از راویان آشنا به تحولات و ورویدادهای جنگ تحمیلی است  و  راویان هرکاروان دانش آموزان را نسبت به حماسه آفرینی های رزمندگان آشنا خواهند نمود. وی در همین زمینه اضافه کرد: مکمل این اقدام تهیه برو شورهای متناسب با عملیات های دفاع مقدس و توزیع آنان در بین دانش آموزان خواهد بود.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه