اخبار داغ

برای انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی؛

موتور انتخابات در گالیکش به حرکت درآمد

موتور انتخابات در گالیکش به حرکت درآمد
با حضور فرماندار در اولین جلسه برنامه‌ریزی انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا این موتور انتخابات دوازدهم در شهرستان گالیکش به حرکت درآمد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نیلکوه فرماندار گالیکش در اولین جلسه برنامه‌ریزی دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات مجلس شوراهای اسلامی شهر و روستا این شهرستان ضمن تأکید بر اهمیت و حساسیت انتخابات پیش رو همچون گذشته گفت: همه میدانید که اردیبهشت 96 انتخابات بسیار مهمی را پیش روداریم و همه باید برای برگزاری یک انتخابات سالم، پرشور و حداکثری تلاش نماییم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیلکوه ,

nilkooh2075 1

, nilkooh2075 1,

حسن خسروی سپس به ارتحال حضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی پرداخت و افزود: اکنون با رحلت حضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی قطعاً این انتخابات حساس‌تر هم شده و این واقعه تأثیرات داخلی و بین‌المللی خاص خود را خواهد داشت.

,

وی اظهار داشت: بااین‌همه آنچه وظیفه ماست فارغ از همه این تحلیل‌های سیاسی است چراکه ما مجری انتخابات و امانت‌دار مردم هستیم و باید بر اساس مر قانون انتخابات را برگزار نماییم.

,

فرماندار گالیکش افزود: ما در سال آتی انتخاباتی را برگزار خواهیم کرد که قطعاً رییس‌جمهور محترم فعلی کاندیدای آن خواهند بود و ما باید اعتماد مردم را همچنان تقویت کنیم و در جهت رضای خداوند متعال حرکت نماییم.

,

خسروی ادامه داد: انتخابات شوراها هم از این حیث که یک انتخابات محلی را انجام می‌دهد دارای حساسیت بالا و بسیار مهم است. قطعاً از طوایف و گروه‌های مختلف در این انتخابات شرکت می‌کنند، لذا نحوه‌ی حضور و عملکرد مجریان بسیار مؤثر خواهد بود.

,

وی در پایان تأکید کرد: همه عوامل و دست‌اندرکاران و شما همکاران باید در این انتخابات حضور پررنگ داشته باشید. هم حضور فیزیکی و هم حضور دلی و این وظیفه ملی همه ما است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه