اخبار داغ

دلیل تأکید رهبر انقلاب بر «انقلابی بودن» چیست؟

دلیل تأکید رهبر انقلاب بر «انقلابی بودن» چیست؟
چرا امام خامنه ای (مدظله العالی) فرمودند: «من انقلابیم؟ در دنیای امروز چند کشور خودخواه کشورهای خود را جامعه جهانی معرفی می کنند».
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از ندای تفرش،چرا امام خامنه ای(مدظله العالی) فرمودند: «من انقلابیم؟ در دنیای امروز چند کشور خودخواه کشورهای خود را جامعه جهانی معرفی می کنند».

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای تفرش, ندای تفرش,

در چنین شرایطی دیپلماسی از روی ترس معنا ندارد. واقعیتی که از بدو پیروزی انقلاب با همه وجودمان لمس کردیم. این امر مهم است همانطور شیطان بزرگ و هم پیمانانش از واژه انقلابی بودن، انقلابی زیستن، انقلابی فکرکردن می ترسد، همچون اجنه که از بسمه الله می ترسد. انقلابی بودن بسمه الله این شیاطین است.

,

حضرت آقا در بهمن ماه سال ۹۱ قبل از انتخابات ریاست جمهوری فرمود: «من دیپلمات نیستم. من انقلابیم، حرف را صریح و صادقانه می گویم.» شاید آن موقع کسی فکر نمی کرد که علت این جملات رهبر فرزانه انقلاب در آینده مشخص خواهد شد.

,

 سخن حکیمانه امام مسلمین یک مرز بسیار روشن بین انقلاب و دیپلماسی به ما نشان می دهد. آقا با این تعبیر آشکارا پرده از چهره کریه دیپلماسی بر می دارند و حقیقت آن را برملا می کنند.

,

از کلام رهبر بزرگوارمان به سادگی می توان فهمید دیپلماسی از نوع سیاست بازی خطی آمیخته با دروغگویی، دو پهلو صحبت کردن، سر یک ملّت و بلکه کل دنیا را کلاه گذاشتن و در یک کلام خطی کاملاً مخالف با اسلام و انقلاب اسلامی است.

,

در پاسخ به حرفهای تأسف بار این روزهای برخی باید بگوییم وحدت ملّی فقط وقتی ارزش دارد که حول محور اسلام و ولایت شکل بگیرد. وگرنه اگر کل دنیا همه بر کفر و فساد متحد شوند، این وحدت نه تنها ارزش نیست بلکه باعث سقوط دسته جمعی انسانها به قعر درکات جهنم خواهد شد.

,

برخی ها بدانند که ملت ما انقلاب نکردند صرفاً برای بهتر شدن دنیا، اقتصاد و مطامع مادی... انقلاب ما وحدت حول ارزشهای اسلامی بود. برای استقلال از دشمنان مستکبر بود، برای آزادی از بند اجانب بود، برای رهایی از یوغ ستمگران بود. برای برپایی اسلام ناب محمّدی بود.

,

این روزها خوب می فهمیم که دیپلماسی چگونه به محاربه با اسلام و انقلاب بر می خیزد، دیپلماسی که حاصل آن سازش با دشمنان کافر و از بین بردن دستاورد سالها خون دل خوردن جوانان انقلابی و پایمال کردن خون هزاران شهید راه انقلاب و ولایت بوده است.

,

چنین به نظر می رسد دولت در این سال ها کمترین همدلی را با این ملت نداشت و مردم را نامحرم شمرد، حقایق را از مردم پنهان کرد، انواع وعده های سرخرمن و حرفهای نادرست به مردم تحویل داد، جوانان انقلابی را با انواع تعابیر زشت برچسب زد و در یک کلام با دیپلماسی جام زهری به نام «برجام» به کام انقلاب و اسلام ریخت تا برای همیشه در تاریخ، تفاوت انقلابی بودن و دیپلمات بودن نزد مردم روشن شود.

,

یادداشت از محمد جواد محمودیان تفرشی

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه