اخبار داغ

فرمانده انتظامی شهرستان پارس آباد خبر داد

17 واحد صنفی متخلف در پارس آباد پلمپ شد

17 واحد صنفی متخلف در پارس آباد پلمپ شد
فرمانده انتظامی پارس آباد مغان از پلمپ تعداد 17 واحد صنفی متخلف به دلیل نداشتن پروانه کسب و توقیف 2 دستگاه خودرو با 25 میلیون ریال خلافی در این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ حسین بهمنی با اعلام این مطلب به خبرنگار آران مغان گفت: برای ارتقای امنیت اجتماعی و ساماندهی صنوف فاقد پروانه کسب، طرح نظارت و کنترل بر اصناف، توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی شهرستان پارس آباد اجرا شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرنگار آران مغان, خبرنگار آران مغان, خبرنگار آران مغان,

وی افزود: در همین ارتباط، پلیس نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی پارس آباد با همکاری اتحادیه مربوطه و اتاق اصناف، از تعدادی واحد صنفی در پارس آباد مغان بازدید کرد که در این زمینه 17 واحد صنفی به دلیل نداشتن پروانه کسب و عدم رعایت مقررات پلمپ شد.

,

فرمانده انتظامی پارس آباد مغان در ادامه گفت: در راستای اجرای ماده 8 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی طی روزهای گذشته، یک دستگاه سواری پژو 405 با یک میلیون 400 هزار تومان خلافی و یک دستگاه پژو 206 با خلافی یک میلیون و 150 هزار تومان جریمه پرداخت نشده توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

,

بهمنی از کشف و ضبط 170 قلم لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق و کشف چهار فقره سرقت و دستگیری شش نفر سارق در این ارتباط خبر داد و افزود: همچنین ماموران نیروی انتظامی شهرستان پارس آباد، در مدت اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی موفق به دستگیری چهار خرده فروش مواد مخدر و چهار نفر کلاهبردار شدند.

,

فرمانده انتظامی پارس آباد مغان با بیان اینکه پلیس شهرستان در جهت برقراری نظم و امنیت مطلوب و برخورد با متخلفان و مجرمان، از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد از شهروندان خواست، انتقاد ها، پیشنهادها یا تقدیر از عملکرد پلیس را نیز با دفتر نظارت همگانی پلیس ۱۹۷ اعلام کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه