اخبار داغ

حادثه ای که با شایعات بزرگ شد

جزئیات حادثه تیراندازی یکه دکان تبریز از زبان مسئولین

جزئیات حادثه تیراندازی یکه دکان تبریز از زبان مسئولین
صدای شلیک در منطقه "یکه دکان" تبریز اهالی محل و مردم تبریز را با موجی از نگرانی روبه‌رو کرد؛ در این میان اخبار برخی رسانه‌ها نیز این نگرانی را بیشتر کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تبریز بیدار ،  صدای شلیک در منطقه "یکه دکان" تبریز اهالی محل و مردم تبریز را با موجی از نگرانی روبه‌رو کرد؛ در این میان اخبار برخی رسانه‌ها نیز این نگرانی را بیشتر کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تبریز بیدار ،,

 

,

دقایقی پس از این حادثه فرهنگ نوروزی در گفتگو با تبریزبیدار اظهار داشت: حادثه  کشته ای نداشته و مطالب برخی کانال ها صحت ندارد.

وی افزود: متهم دستگیر شده است و در حال بررسی جوانب این حادثه هستیم.

,
,
,

 

,

شاهدان عینی گزارش دادند که راننده خودرو در حالت عادی نبوده و پلیس برای جلوگیری از خسارت زدن به سایر خودرو‌ها در محله «یکه دکان» تبریز شروع به تیراندازی هوایی کرد و راننده مجبور به توقف شد.
 

,
,

بر اساس این گزارش، سرقتی بودن این خودرو در دست بررسی  است ولی اعتیاد و غیرعادی بودن حالت راننده قطعی بوده و بلافاصله پس از دستگیری به نزدیک‌ترین کلانتری منتقل شد.

,

رحیم شهرتی فر، فرماندار تبریز هم در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره این حادثه گفت: به دنبال گزارش یک فقره سرقت خودرو به نیروی انتظامی شهرستان تبریز، ماموران این نیرو خودروی مسروقه را در منطقه یکه دکان مشاهده می‌کنند که راننده آن در حالتی نامتعادل با سرعت و در حال تخریب خودروهای شهروندان پیش می‌رود.

,

 

,

وی افزود: ماموران نیروی انتظامی ضمن تعقیب خودرو، فرمان ایست می‌دهند که با امتناع راننده مواجه می‌شوند و در ‌‌نهایت با شلیک هوایی مامور  و ضربه به شیشه خودروی مسروقه با باتوم، خودروی سرقتی را متوقف و سارق را در حالتی نامتعادل دستگیر می‌کنند.
 

,
,

فرماندار شهرستان تبریز ضمن تقدیر از اقدام شجاعانه مامور نیروی انتظامی و جلوگیری از وارد شدن خسارتهای جانی و مالی به شهروندان، از اصحاب محترم رسانه خواست به هنگام بروز حوادث و ماجراهای اینچنینی خبرهای موثق منتشر کنند و از تشویش اذهان شهروندان محترم بپرهیزند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه