اخبار داغ

دومین افتخار برای دانشجوی دانشگاه آزاد بجنورد؛

مصطفی دلیریان بهترین کوراش کار سال ۲۰۱۶ جهان شد

مصطفی دلیریان بهترین کوراش کار سال ۲۰۱۶ جهان شد
فدراسیون جهانی کوراش یک ایرانی و یک تایوانی را به عنوان بهترین کوراش کاران زن و مرد دنیا در سال ۲۰۱۶ میلادی انتخاب و معرفی کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از «دانشجویان بیدار»صطفی دلیریان عضو تیم ملی کوراش کشورمان که سال گذشته موفق به کسب دو مدال طلا از رقابتهای معتبر سال ۲۰۱۶ شده بود به عنوان بهترین کوراش کار دنیا انتخاب و معرفی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, «, دانشجویان بیدار, »صطفی دلیریان عضو تیم ملی کوراش کشورمان که سال گذشته موفق به کسب دو مدال طلا از رقابتهای معتبر سال ۲۰۱۶ شده بود به عنوان بهترین کوراش کار دنیا انتخاب و معرفی شد.,

مصطفی دلیریان در سال ۲۰۱۶ موفق به کسب مدال طلای گراند اسلم تایوان و طلای بازیهای هنرهای رزمی در کره جنوبی شده بود. کسب این دو مدال باعث شد وی برای دومین بار به عنوان بهترین کوراش کار  جهان انتخاب  شود. 

,

«لی ون تینگ» از تایوان نیز در بخش زنان این عنوان را به خود اختصاص داد. در مراسم معرفی بهترین های جهان «سهراب خداوردیف» از ازبکستان به عنوان مدیر اجرایی، مسابقات قهرمانی زیر۲۱ سال جهان در هند به عنوان بهترین تورنمنت برگزار شده، «اورتیز کروز» از دومنیکن و «هنریته مولر» از آفریقای جنوبی بهترین داوران مرد و زن، «کونگو» به عنوان بهترین فدراسیون و پان امریکن به عنوان بهترین کنفدراسیون قاره ای در سال ۲۰۱۶ انتخاب شدند که دلیریان تنها ایرانی حاضر در جمع بهترین های جهان بود. 

,

این کوراش کار  بجنوردی در سال ۲۰۰۹ نیز عنوان بهترین ورزشکار جهان در این رشته را کسب کرده بود. مراسم تقدیر از بهترین های کوراش جهان «کولمان» در  هتل دبی برگزار شد. 

,

 

,

 

,

انتهای خبر.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه