اخبار داغ

رییس اداره صنعت و معدن گالیکش:

7 طرح و واحد صنعتی مشکل‌دار گالیکش در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید گلستان تصویب شد

7 طرح و واحد صنعتی مشکل‌دار گالیکش در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید گلستان تصویب شد
رییس اداره صنعت، معدن و تجارت گالیکش از تصویب 7 طرح و واحد صنعتی مشکل‌دار این شهرستان در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید گلستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نیلکوه حسن رزاقی گفت: پس از اعلام سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی و نام‌گذاری سال 95 به سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» از سوی مقام معظم رهبری، وزارت صنعت، معدن و تجارت، فعال‌سازی 7 هزار و 500 واحد راکد، نیمه فعال و راه‌اندازی طرح‌های با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد را در اولویت برنامه‌های کار قرار داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیلکوه,

وی افزود: در این راستا بر اساس اولویت‌بندی صنایع مشکل‌دار، تعداد 6 واحد صنعتی و 1 طرح صنعتی نیمه‌تمام شهرستان گالیکش به مبلغ 9 میلیارد و 200 میلیون تومان در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان مطرح و مصوب شد.

,

به گفته رزاقی واحدهای مربوطه به بانک‌های عامل معرفی شد و مطابق مصوبات ستاد تسهیل استان می‌بایست بانک‌ها نسبت به تسریع درروند اعطای تسهیلات نهایت همکاری را داشته باشند.

,

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان گالیکش خاطرنشان کرد: تاکنون مبلغ 5 میلیارد و 700 میلیون تومان از اعتبارات مصوب شده به واحدها پرداخت گردیده و زمینه‌ساز اشتغال بیش از 10 نفر و افزایش ظرفیت تولید شد.

,

وی با تأکید بر اعتقاد به پیشرفت، رونق اقتصادی با استفاده از ظرفیت‌ها، توانمندی‌های درونی، خودباوری مردم و ایجاد وحدت و همدلی بین مردم و مسئولین در جهت حرکت به سمت تقویت تولید داخلی می‌تواند مسیر تحقق اقتصادی را هموار نموده و شاهد شکوفایی اقتصاد و رفع مشکل بیکاری در کشور و شهرستان باشیم.

,

250 میلیون تومان به واحدهای صنفی گالیکش تخصیص یافت

,

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان گالیکش گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته از طریق صندوق کارآفرینی امید در خصوص تخصیص اعتبارات به مشاغل خرد 250 میلیون تومان جهت اخذ تسهیلات واحدهای صنفی به صندوق کارآفرینی امید معرفی شدند که از این مبلغ 80 میلیون تومان آن محقق و الباقی در دست بررسی و اقدام می‌باشند.

,

رزاقی بیان داشت: در راستای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی و تشکیل جلسات منظم و پیگیری‌های به‌عمل‌آمده در حوزه مشاغل خرد نیز زمینه اشتغال بیش از 12 نفر فراهم‌شده است.

,

به گفته وی توجه به مشاغل خرد و کارگاه‌های کوچک و متوسط با در نظر گرفتن فرد، نوع کسب‌وکار و بازار کار و فروش می‌توانیم اشتغال‌زایی مناسبی را با سرمایه‌گذاری‌های پایین ایجاد نماییم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه