اخبار داغ

با حضور استاندار خوزستان؛

عملیات اجرائی قطعه اول محور مسجدسلیمان-شهرکرد آغاز شد+تصاویر

عملیات اجرائی قطعه اول محور مسجدسلیمان-شهرکرد آغاز شد+تصاویر
قطعه اول جاده مسجدسلیمان به شهرکرد به طول 20کیلومتر و اعتباری بالغ بر 89 میلیارد تومان احداث خواهد شد که اعتبار این پروژه توسط شرکت توسعه زیرساخت راههای کشور تامین شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آسماری:عملیات اجرائی احداث قطعه اول محور مسجدسلیمان-اندیکا-شهرکرد(جاده بازفت) صبح امروز با حضور دکتر شریعتی استاندار خوزستان,علی عسکر ظاهری نماینده شهرستان,علیرضا گوروئی فرماندار مسجدسلیمان,مهندس کدخدازاده معاونت ساخت و توسعه راههای کشور,مهندس رحمانی مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان,علی عیدیوندی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای مسجدسلیمان و جمعی از مردم و مسئولین شهرستان مسجدسلیمان و اندیکا  آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آسماری,
دکتر شریعتی استاندار خوزستان در رابطه با این پروژه گفت:این جاده یکی از پروژه های زیرساختی استان است که قطعه ای از محور بین استانی اهواز به شهرکرد خواهد بود و . امیدواریم در آینده ای نزدیک بخش های دیگر این پروژه هم آغاز شود.
,
 
,
وی افزود:قطعه اول جاده مسجدسلیمان به شهرکرد به طول 20کیلومتر و اعتباری بالغ بر 89 میلیارد تومان احداث خواهد شد که اعتبار این پروژه توسط شرکت توسعه زیرساخت راههای کشور تامین شده است.
,
 
,
وی ادامه داد:امیدواریم با انجام این پروژه در این مسیر و ادامه آن در استان چهارمحال و بختیاری این محور تبدیل به یک جاده اصلی و ایمن بین دو استان با نگاه گردشگری و اقتصادی-تجاری   شود.
,
 
,
استاندار خوزستان تصریح کرد:این پروژه قرار است طی مدت زمان سه سال به بهره برداری برسد و در تلاشیم بخش های دیگر پروژه محور اهواز به شهرکرد که شامل جاده میانبر مسجدسلیمان  به اهواز می شود هم بزودی به مرحله اجرا برسد.
,

 

,

, , , , , , , , , , , ,

, , ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه